fredag 29. april 2016

SommerPlagg opp til Store Størrelser - StrikkeOppskrifter

Melissa Schachwary

Blir helt surrert i strikkekurven min av alt det fine eg ramler over! Sjekk den skjønne fargen! Denne genseren skriker til meg og eg hyperventilerer litt her eg sitter med frokostkaffien!

Den er strikket i Merino, Kasmir og Silke - FANTASTISK blanding! Tynt garn og tynne pinner! PERFEKT!
Sjekk ut det herlige garnet HER!


Bildet over
Opp til str 63"7 dvs 160 cm rundt brystet



Melissa Schachwary

Opp til str 57"/ Dvs 147 cm rundt brystet


Melissa Schachwary

Opp til str 60"/ Dvs 152 cm over brystet
Strikket i 100% Lin


Melissa Schachwary

Opp til str 63"/ Dvs 160 cm rundt brystet



Regine Moessmer

Opp til str 48"/ Dvs 122 cm rudnt brystet



Hannah Fettig

Opp til str 56"/ Dvs 144 cm rundt brystet



Amy Miller

Opp til str 59"/ Dvs 159 cm rudnt brystet


Kjekt å finne SÅÅÅ mye fint som kan brukes av ca ALLE!
JuHuuu dette må da bli en herlig FREDAG!??

Sto opp noe tidlig i dag fordi me skal prøve å komme oss litt tidlig avgårde på handelen i dag. Skal nemligen gjøre Amira en tjeneste, Jepp, skal ut å hente den nye mobilen hennes på en butikk for så å kjøre å levere den til henne på en annen butikk. Litt vanskelig for henne når hun jobber + det er litt av et styr med flere busser etter jobb midt i rushet!

Dermed blir det Ut på Tur og da er me i nærheten av Fretex!
Det begynner å bli en stund siden så me innom å sjekke!
Om me går på Fretex?? Klart det! Gjør ikkje du?
Hmmm da går du glipp av mye kjekt hehe

Me syns iallefall det er kjempegøy å vandre rundt sånn
og kikke, noen ganger shopper me andre ganger ikkje. Forrige gang fant eg jo en skikkelig gammel og flott strikkekorg! Skal sjekke den avdelingen i dag også + eg må sjekke ut om det er noe tøft i skinnavdelingen :) Har så lyst på en kul lårkort skinnfrakk! Fikk en ny av Ali i fjor, men eg vil ha en litt sånn "slitt" en, mye kulere :) Skjønner?

Dessuten må eg sjekke steintøy hyllene! Eg, ikkje Ali, hehe samler på Stavanger Flint. Har en del kopper og tefat,
men må alltid ha mer! Har lyst på eggeglass, sukkerskål
og liten melkemugge :) Kanskje eg har flaks i dag?

Nå bør eg uansett komme meg i buksene og få på meg skoa!
Bli med oss på SnapChat (@vibbedille) så skal eg prøve å få filmet litt, skal iallefall filme på Fretex og vise deg masse flott!




KOS deg masse og ha en
STRÅLENDE dag i mens :)



Tastes Senere :)





Go`klem fra ei forventningsfull Vibbedille :)

Ingen kommentarer: