lørdag 30. april 2016

Lace Sjal - Fantastiske StrikkeOppskrifter

Anne-Lise Maigaard

Av og til får eg skikkelig dilla på slike tynne sjal med MASSE mønster! Tro det eller ei, men det er veldig
avslappende å strikke :) Med litt trening er det ikkje så vanskelig som du gjerne skulle tro, det går over rapporter som du bare gjentar :)

Premien er et KUNSTVERK av et sjal :)
Ære være den som designer noe slikt!

Disse oppskriftene er på Engelsk og Dansk


Bildet over



Anne-Lise Maigaard




Anne-Lise Maigaard




Anne-Lise Maigaard




Anne-Lise Maigaard



Har fått litt etterlysninger på slike sjal så nå håper
eg disse falt i smak?


* * * * *

Åååå nå har me nettopp inntatt en herlige middag kan du tro! Ja du kan se den på SnapChat (@vibbedille)
Mmm det var så godt, skulle virkelig ønske eg kunne spist enda mer! Men nå er eg så....."Full".....tror nesten eg må ta meg ein kwil i dag også! Den ryggen er neimen ikkje snill :(
Var jo tidlig oppe og i dag og eg SKAL rangle i dag fordi den mønsteret er så kjekt å strikke kan du tro!

Siden Ali sto på kjøkkenet å kokkelerte stakk eg på butikken etter sitronene me trenger til i kwell :) 

Ali har T.O.M vært med på Dugnad i dag!
Jepp, i dag hadde sameiet her opprensking før mai måned med alle sine helligdager setter inn i morgen :)
Nå er det så striglet og fint utenfor, eg har bare sittet her
å strikket eg...ja bortsett fra den kjappe turen på Rema

Nå?
Jo nå rusler eg inn i seng og krøller meg sammen under dyna minst en times tid, tenker kwellen blir fin da :)





Nyt ettermiddagen og ha en
Skikkelig Herlig Kwell :)





Go`klem fra ei søvnig Vibbedille :)

Ingen kommentarer: