torsdag 7. april 2016

Toppers med Flotte Topper - Suverene StrikkeOppskrifter

Lori Versaci


Årstiden og kalenderen er vel de 2 eneste som er enig om at det er VÅR, jaja, de om det, me andre kan jo drømme litt om sommer mens me ser på fine Sommer Topper
og jakter etter et lett og perfekt garn :)
Er jo litt greit og med det været med har for da har me jo tid til å strikke mye av det fine me ramler over :)

De to første toppene her gikk rett inn
på Topp 20 lista mi iallefall!
Hva med deg?


Bildet over
Opp til str 54"/ 137 cm rundt bystet


Lori Versaci

Opp til str 54"/137 cm rundt bystet



Lori Versaci

Opp til str 42,5"



Nidhi Kansal

Opp til str 42"/ 105 cm rundt bystet



Sheila Toy Stromberg

Opp til str 48"/ 122 cm rundt bystet



Julie Hoover

Opp til str 54"/ 137 cm rundt bystet


Ååååå vettu ka??
Eg sitter her med en stor pakke som Ali nettopp henta på posten og eg er så spent! Ja eg har utsatt oppakkingen hehe
PINER meg selv litt for å kose meg med spenningen! hehe
Eg gjør alltid det eg, iallfall når eg egentlig ikkje vet hva den inneholder, ja for det er jo spenningen og forventningen
som er det kjekkeste, på en måte iallefall!

Det BESTE er jo om det som er inni står til forventningene :)

Men nå skal eg straks rive av papiret og avsløre det hele hehe Deretter skal eg betrakte det, kjenne på det og sikkert kose litt med det også hehe

Jepp, hvis det ikkje regner alt for mye skal eg se om me kan få tatt litt bilder ute - Blir sikkert finest da :)
Men du får vente å se :)

Nå har eg en pakke å åpne hihi




KOS deg og Nyt en
skjønne formiddag :)






Go`klem fra ei spent Vibbedille :)

1 kommentar:

Vilje Vanilje sa...

Det var mange fine topper! Jeg likte veldig mange av de, men siden jeg er flinkere å hekle enn jeg er på å strikke skal jeg se om jeg finner en fin heklet topp, må bare gjøre ferdig alle de andre prosjektene mine. Du lager alltid min håndarbeidsliste så mye lengre jeg har ikke tid til alt;)