søndag 16. august 2015

11 Skikkelig Fine og GRATIS Oppskrifter :)


Foto: Lizzie Laine

Smerten i ryggen lettet litt og mens eg sitter her å nyter et noenlunde "øyeblikk" så koser eg meg på en saftig surferunde, se bare på alt det fine eg fant! Ikkje bare det, men alt kan lastet rett ned og hjem på "To-Do" lista de som sikkert er akkurat lik min: 
Milevis med koselige timer sammen med masse garn!

Over her har du de kule Smart Drives Mitts som sikkert Gemalen vil ha til Jul? 
Ja sammen med Jaguaren du har planer om å gi han nøklene til! hehe


Foto: WaselWasel

Samtidig kan du jo strikke noen
 Heart Fingerless Mittens til deg selv :) 



Foto: Knittintin



Foto: Judith feller

Passepartoot er jo utrolig lekker!


Foto: Neulisti MNK



Foto:Irina Valtonen



Foto: mamachee



Foto: Alexia Giraud



Foto: Tiina Ramme



Foto: Penn Pennalicious



Foto: Creative Commons Share Alike 3.0



Tenker det blir mange flotte Julegaver under treet til jul hoho Ser iallefall at lista mi øker på, nå gjenstår det nesten bare 
å finne ut HVEM som skal få HVA?? 
Men, eg tror ikkje eg satser på en 100% hjemmelaga liste i år heller, får se om  eg orker det.....
Tiden vil vise når det nærmer seg :) 

Tiden fra nå til Jul skal eg love deg vil fly av sted, jepp, 
før me vet ordet av det sitter me der å tygger Julemarsipan og sipper Julebrus......i oktober HAHA

Tenkte bare eg skulle sitte HELT stille her litt nå og nyte at det ikkje gjør så vondt, men starter det igjen slik som 
i morges, ja DA går eg å legger meg.... 
Kjipt altså, søndag og greier!

WRÆL!?? SØNDAG???
I morgen starter Jr på Ungdomskolen!!! HEKKAN!!! 





KOS deg og ha en herlig
sløv og lat søndag :) 





Go`klem fra ei nokså sliten Vibbedille :) 


4 kommentarer:

Sylvia sa...

"Takk skal du ha!"........så ble det altså enda mere på lista mi, over det jeg vil strikke ;)
Nå har jeg spist ovnsbakt laks med salat og Quinoa som jeg mixet i full fart. Bare Sophia og jeg her hjemme nå, og hun flytter opp på skolen sin i kveld. Så snart setter vi oss i bilen til mamma, og reiser avsted.
Jeg har satt meg ut under parasollen. Nei, ikke for sola sin skyld, men for regnet. Har på tykk genser, og har strikketøyet i nærheten. MÅ bare sitte litt ute. Det er så deilig.
Håper ryggen din er litt på plass nå. Men jeg tror nok det er noe nyregreier du har, siden du har så smerter. Mine er til å leve med, og blir litt borte dag for dag....( heldigvis)
Lykke til med tenåringen som starter på ungdomskolen i morra. Plutselig er de tre åra også gått, uten at du har fulgt med.
Klem

Vibbedille sa...

Off ja de skoleåra forsvinner jammen fort altså! SKUMMELT! :)

Har sjekka litt og mistenker litt nyrebekkenbetennelse......men egentlig så håper eg på en nerve i klem hehe

gimmeline sa...

Hei! Eg leser, og eg noterer flotte oppskrifter som skal rett inn i køen min.. men så var det desse avkryssingsfelta dine da... eg KAN ikkje krysse av på Koselig og eg har berre SÅ lyst til å krysse av på For dumt, fordi det er jo så forferdelig dumt at du skal ha sånne smerter!!!! Eg skjønner på ein måte at du ikkje orker legevaktbesøk pga lang venting med store smerter, og pga at du trass alt har ein liten legetime i morgon, men må seie at eg verkeleg føler med deg.... Håper av heile mitt hjerte at du greier å stå han av til i morgon da, og at du DÅ må få hjelp! Stooor klem frå meg!

Vibbedille sa...

Takk skal du ha Gimmeline <3
Nå har eg fått sovet et par timer og den ene tabletten eg tok i formiddag har visst ennå litt virkning så det er ganske rolig, men "noe" stemmer ikkje helt.

Skal skravle som eg Gjøk hos legen i de 5 min eg har til rådighet og kjenner eg han rett så hører han etter :)

Satser på rene bagateller! :)