lørdag 29. august 2015

Tidlig Morgen og Herlig Strikketøy mm

Lørdag og søndag er Favorittdagene til Jr, ikkje bare har han fri, men det er også da eg inni mellom slår til med 
Breakfast in Bed :) Han elsker det og har fått det siden han var liten så eg må huske å informere hans 
fremtidige kone om dette hehe 

I dag var intet unntak, 2 gode skiver; 1 med rekeost, 1 med pesto, kylling naturell m/paprika og sukkererter on the side
ja og sjokolademelk-DET er jo høydepunktet :) 

Nå koser han seg vettu, ja han og den nye Pc`en! 
Tror du jammen ikkje at Sola Kommune slo til med å gi ALLE årets 8.klassinger hver sin Pc?? Det er visst nok et prøveprosjekt så de KAN bli både de første og de siste som får det, når de går ut av 10. er den til odel og eie......
og sikkert utgått på dato hehe Heldig er de uansett :) 

Siden eg krøp til sengs FØR midtnatt i går fikk eg mange gode timer under dyna-sov til halv 9!
Formen kjennes foreløpig ganske så god ut ut så eg satser jo på tidenes lørdag, mens eg sitter her å funderer litt......
Ja på diverse saker og ting faktisk....Hmmmmm 

ANYWAY!



Elsker dette litt deilige strikketøyet mitt-snart ferdig og da starter eg på Det Nye Prosjektet! Siden det er et stykke med bugunder først går det greit, spesielt når eg VET at det nye Mellomgrå garnet allerede er i lufta :) 
Får det nok sikkert på mandag :) 
GarnKroken har virkelig en KJEMPESERVICE! :) 


Klarte ikkje helt å legge denne Hanske Fantasien min på hylla i går så eg bare MÅTTE fortsette surferunden 
og DA fant eg jammen med 2 ULTIMATE flotte hanske par!

SE HER DU:


Pattern&images@2008 Veronica O`Neil

Ikkje sant disse laaange Slither var GALFLOTTE!??
Det beste er de strikkes i det herlige garnet Cascade220 Mmmmmm Skikkelig KULE! 


Pattern&Images@2013 Kirstin Hipsky

NÅ har eg funnet de som eg skal ofre noe av 
Opal Garnet mitt på!
Ikkje sant Ginger + Wasabi Gloves var skikkelig herlige?? EG er DEFINITIVT nødt å ha meg et par og det uten tvil! 
Tror eg må gjemme meg bort på ei hytte langt oppå fjellet UTEN nettilgang ei uka, ja bare for å komme i mål med NOE av alt eg VIL og MÅ ha, blir du med?? hehe 


MÅ bare vise dette bildet her altså! Ali tok dette for et par kweller siden ute på terrassen her og det KUN med min mobil, en Samsung Note4.

Er ikkje dette en utrolig flott bilde??? Kunstnerabstinensene til Ali begynte å melde seg med èn gang! JA, han maler, eller nå er det noen år siden siste bilde ble ferdig, men han har liksom ikkje plass til å utfolde seg skikkelig i denne leiligheten-SYND! Fy søren han kan male altså, me har noen skikkelig flotte bilder på veggen her hjemme 
og en hel masse som står uten rammer :) 

Et par dager før krigen startet i Libanon i 2006 var me ute 
å shoppet, han handlet flere DIGRE lerret og masse maling for leiligheten skulle dekoreres, 
men du vet jo hvordan DET endte......
Men ÈN dag........


Uansett, det er lørdag og Gråvær-
det skal KOSES! 
Kanskje eg må inn med kaffi på senga til Ali?
Det er så koselig <3 

Ellers blir det strikking og bare slaraffenliv, Ali skal diske opp med megaburgere etter hvert og eg går for en 
HEL en i dag HAHA 






KOS deg masse og ha en
Fortreffelig skjønn Lørdag :) 






Go`klem fra ei Glad & Fornøyd Vibbedille :) 

1 kommentar:

Vibbedille sa...

Åååå leirskole ER gøy! Husker Jr var både spent og full av iver da han skulle reise. Har er ikkje bortskjemt av å sove borte, men det gikk så bra og han STORKOSET seg! Ringte hjem om kveldene og ga meg full rapport!

Der de var på leirskole tok alle lederne masse flotte bilder og disse ble samlet i en bok som me foreldre fikk kjøpe-Skikkelig Flotte minner :)

God Tur til Snuppa :)