fredag 21. august 2015

Strikk til noen Du er Gla`i

Foto: Ekte Lykke 

Mmmmm Fredag......Første fredagen etter årets skolestart.....mmmm.....DEN må jo bare NYTES! Jepp, me kom i mål, jaja, me er jo for såvidt vant med Hverdagens kaos, ikkje det?? Tenker helst på dere som har jobb, flere barn på skolen, mange aktiviteter å fylle-altså bånngass med full pakket timeplan fra første dag: kan du Klappe deg selv eller din nærmeste på skuldere; Du klarte det! 
Første uka er unnagjort, nå vil resten gå som en drøm, 
da kan du jo sette deg ned å strikke noe til en du er Gla`i
Hva passer vel da bedre enn HJERTER!?? 
Ja for de kan jo brukes til ALT, men de kan også knuses.....

Nå er ikkje hjertet på bilde over strikket, men heklet-dog det fineste eg har sett! Så rent og pent uten for mye mikkmakk :) Rett og slett et isoporhjerte inne, jepp, det er noter på en liste over ting som SKAL kjøpes neste gang me 
er i Hillevåg og Panduro :) 


Bare kjører på eg og OVERØSER deg med Hjerter i dag:


Foto: Coats&Clark



Foto: Soho Publishing



Foto: Katbaro



Foto: KbjKnits



Foto: Feldeedee



Foto: Mary Jane Muchlestone



Foto: Steven Frieson



Foto: EITelardelxchel




Foto: Bonnie Nurnberger


Det er retten og sletten bare til å kaste seg over rødt garn! Joa, kan fint bruke andre farger, men hvorfor ikkje bare 
"dure i vei" å gjøre det optimalt??

<3 <3 <3 <3

Akkurat NÅ i dette øyeblikk er eg ganske irritert!
Hvorfor?
Jo, nå skal du høre:

Ali vasket masse klær i dag morges, alt mulig-
stort og smått! Kjempeflott! Eg er glad for det altså!
Han står i stua å henge det opp på stativ for å sette 
det ut på terrassen, "På TERRASSEN", sier eg? 
"Ja hvorfor ikkje liksom", sier han og bærer det ut.....
Nevnte eg at det er stiv kuling ute??

Han benker 2 bord + stoler rundt stativet for at det ikkje skal blåse og går for å sove et par timer.... 
Selv sitter eg her å håper på det beste før det BRAKET som et vilt hekkan "der ute"!

Stativ, bordene, stolene, ja alle klærene fyker og ruller rundt på terrassen! Mest lyst hadde eg til å gå inn i senga å henta han å si: "Ser du at EG hadde rett!" men nei, eg er jo ikkje stygg av meg, så med min veldig vonde rygg og rompe stampa eg rundt der ute å fikk henta alt + eg dro stativet med meg inn-nå er det kaos på det uansett.....Syns virkelig EG fortjener et HJERTE i dag! hehe 


Planen er å bli med å hente hjem HelgeKosen senere, skal hente Jr samtidig fordi han har med seg ALLE bøkene hjem denne helga; Var det noen som sa BOKBIND!??? Wræææl! Liker ikkje! 

Tror bare eg finner frem SolskinnsSokk nr 2 
og slapper av eg, ble jo helt gåen av den 
strabasiøse kavinga på terrassen! hihi 





KOoOS deg og ha en
EVENTYRLIG herlig Fredag :) 






Go`klem fra ei Vibbedille m/nyrestein.....hihi

Ingen kommentarer: