torsdag 6. august 2015

De 10 søteste Baby Booties

Foto: Strickhasi

Fikk spørsmål om å finne noen søte Babysokke/sko og siden eg også har en del venninner som både er blitt mormor eller farmor passer jo dette ganske fint :) Har 10 stykker som eg selv syns er super fine! Det er nok for det meste engelske oppskrifter, noen av oversettelse til dansk, men ikkje gi opp med en gang! Du har hørt meg si det mange ganger og det ER lettere med engelsk enn hva du tror :) 

Først ut på bilder over er Blue Step Baby Booties


Foto: Locust



Foto: Autumn Street



Foto: Sarah Owens




Foto: Sarahevenstar



Foto: PurlSoho



Foto: Andreapom



Foto: Knittingran



Foto: Janet Tamargo



Foto: Carrie Bostick Hoge



Det som er såååå kjekt med Baby Booties er at det går ganske kjapt og så er det akkurat passe dilldall-
som EG elsker :) + at det er jo nesten det søteste/tøffeste 
på de små :) 

* * * * *

Det er ikkje så mange småfolk rundt oss akkurat nå, de vokser jo såååå fort, men eg håper jo at det snart 
skal poppe frem noen flere :) 
Ellers får jo det neste være barnebarn hehe

Jr har hatt overnatting i dag og det har koset seg masse, spiser i senga, spiller i senga, ser film i senga ja ALT forgår fra senga når de har overnatting! 

Snakker daglig med Solstråla og hun trives veldig godt 
i jobben og GLEDER seg masse til Studiene starter 21.august :) Jr griner litt på nesen for hans skole 
starter den 17. hehe 

Er litt sånn ubestemmelig vær her i dag, selvfølgelig så BLÅSER det, det er 14 grader og solen krangler bak skyene.....ser dårlig ut med en svømmetur på Hellestø hehe 





Uansett, 
KOS deg og ha en
FLOTTERS dag :) 
det skal eg :) 





Go`klem fra ei ganske så Ok Vibbedille :) 






Instagram: # vibbedille
SnapChat: @vibbedille

Ingen kommentarer: