torsdag 20. august 2015

Var DU klar for Skolestart? Nå kan du bli det

Foto: Natalya 790

Ikkje på panikk! Om du ikkje var helt ferdig den dagen skolen startet så kan eg love deg at du slettes ikkje var alene! 
Selv har eg alltid opp til flere planer om hva som skal og ikkje minst BØR gjøres før skolestarte, som regel er eg i havn en gang utpå høsten :) 

Derfor er det slettes ikkje for sent å starte på de fine skoleplaggen DU hadde planlagt når småtten skulle starte opp på skolen igjen :) 

Eg regner med at eg sikkert har ferdig en genser rundt juletider og er eg heldig har Jr også fått seg et par luer før frosten slår rot, intensjonene er iallefall ALLTID gode-
Det er du nok enig i? 

Men se nå her, hadde eg hatt ei lita skolejente nå, ja da hadde eg sansynligvis kastet meg rundt å fått 
denne lekre School Vest på pinnene! 
Ikkje sant den var RÅLEKKER!??


Foto: Natalya 790

SEEE bare på dette extremt lekre mønsteret! 
DÅÅÅÅN sier nå bare eg :) 


Foto: jane Lithgow

I disse mobiltider trenger ungene mange par 
(hehe, ja det er som med sokkene!) 
med puls og disse Glasgow School Mitts er jo så fine :) 

Foto: Knit Picks

Knall tøff reste(?) genser til både Jente og Gutt :) 


Foto: Sixth & Spring Books

Back To School Pencil Case -SUPER enkelt å få til :) 


Foto: Spud & Chloe

Eg er veldig svak for denne type jakker; 


Foto: Amica Patterns 

Hvis du liker å sy og er på go`fot med symaskinen, ja da er dette noe for deg! Skulle virkelig ønske eg kunne sy for det hadde gjort bokbind-jobben SÅÅÅ mye lettere :) 

Finn frem passende stoff og sett deg å sy! 
Mønster til alt på bilde kan du kjøpe HER! 


Uansett kan me ganske strax pustet lettet ut, i morgen er det fredag og FØRSTE skoleuke er unnagjort og me kan klappe oss på skulderen og virkelig nyte en velfortjent helg :) 


* * * * * 

Nå ser det ut for at det meste er under kontroll ang CT, fikk legen min på tråden igjen i dag og han var passe frustrert ja, men NÅ sendte han ny henvisning og så sjekker eg de opp på mandag - etter retten da skal det bli CT neste uke. 
Får eg OK på mandag må eg bare snu meg rundt å komme meg på SUS for eg har et blodprøveskjema 
langt som et vondt år! 
De prøvene MÅ tas noen dager før CT`en........


Mor mi ramla nettopp i dørene her så nå skal me strikke litt sammen :) Fikk t.o.m NYstrikka ankelsokker av henne strikket i Opal Bomull :) DEILIG! 

Ryggen er der ennå, men humøret er bedre
og DET er jo enda bra :) 





KOS deg deg masse
og ha en herlige Blå-Bort-dag :) 





Go`klem fra ei glad og Optimistisk Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: