mandag 10. august 2015

Et sted hvor smerten ikkje får bli med.....

En vindfull kwell kan på mange måter være helt Magisk! 
Det kommer mye an på HVEM du deler øyeblikkene med, men også i hvilken form du er i, 
men MYE kan forsvinne på veien ut hit!

Det ER magisk....ja helt FANTASTISK! Det koster heller ikkje mer enn den energien du legger ned i det :) 

Da Ali sto opp fra kwilen i 18 tiden var eg klar vettu, iført leggings og en ALT for stor Mariusgenser! Hadde bestemt meg for at i kwell da skulle me på tur! Det blåste godt ute derfor ville eg YTTERSTRisnes å kjenne vinden i håret, Ali bare svelget en kopp kaffi og me la i vei :) 

Slenger bare ut en masse fine og morsomme bilder eg:




JA, eg ER Lykkelig! 
På en veldig GOD og tilfreds måte <3 





Hvorfor skal alltid ALLE gutter helt ut "der" på den 
ytterste tuppen liksom??


"Ja, HALLO! Eg SER deg jo" hehe


Livet er ubeskrivelig flott, lær å ta vare på det, 
ja ta vare på øyeblikkene......


......det kan til tider være helt eventyrlig.....


"Store barn, små..båter....??"



En kwell når det er mindre skyer, ja DA skal me sitte AKKURAT her i solnegangen, 
det må jo blir helt vidunderlig, tror du ikkje? 

I kwell blåste det så mye at eg måtte holde EXTRA godt på mobilen, det var ikkje så kaldt, 18 grader, men det ble ganske så varm i Marius hehe

ENESTE grunnen for at eg tok den på var for å vise den skikkelig! Strikket den og en grønn akkurat lik i 1993, min, den blå i Peer Gynt og Ali sin i Triplex

Modellene den gang var jo at skulderpartiet er sykt bredt så me bruker de ikkje lengre. Pga skulderbredden blir jo også ermene vanvittig lange hehe 

En annen ting som spiller inn her på min er jo at da eg strikket den var en ca 110 kg og fylte den mer ut, men eg skal ALDRI kaste den, den er helt perfekt til turen som denne! God og varm med inkl sitteunderlag, 
ja og teppe til å ha rundt beina :) 


På vei hjem var me innom butikken å kjøpte vannmelon så nå har Ali dekket bordet med varme baguetter, vannmelon 
og fetaost = NYDELIG kombo! Du prøve :) 
JAMMY! 

Du kan se filmen fra turen på SnapChat: @vibbedille




KOS deg masse og nyt resten
av en FLOTT kwell :) 





Go`klem fra ei Lykkelig Vibbedille :) 

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så flott du er!

AnnetteK sa...

Så ut som en herlig kveld/tur selv om dere fikk litt vind.
Greit å dra på sånne turer, selv om det er litt vind, når tempraturen er nærmere 20 grader enn minusgrader!

Ha en fortsatt fin kveld!

Ruths datter sa...

En lykketur spør du meg. jeg har tro på å leite etter gostunder i hverdagen. Der er du også ser jeg. Flotte folk på bildene.
klemmer til dere begge

Marit sa...

<3 <3 <3