lørdag 15. august 2015

Vil du se NOE av alt det UNØDVENDIGE eg har strikket og heklet??


Joda, eg havna inn på Garnrommet MED lommelykt hehe TYPISK at lyspærene i begge rommene mine hadde gått! Anyway, eg fikk nå dratt ut ALT som var der inne 
og det er ikkje så lite :) 

Dette er ting som ungene frem til for et par år siden hadde på rommene sine + at noen fortsatt bor i stua :) 


Her er det ei dukke fra Arne & Carlos sin Bok fremderst :) 


Disse 2 og noen fra forrige bilde finner du i 
DALEGARN #1:Kosedyr


Solan fra Rauma


Kloven fra eget hodet, Trine fra det Daleheftet 
og Lama fra Delicious Croshet 
(ANBEFALES, fantastisk gode oppskrifter!) 


Klovnen er fra eget hodet og den er hele 120 cm lang! 
Det var Stas når Jr var liten :) Beste dansepartner EVER hehe Trine &Truls fra Daleheftet :) 


Disse Freaky Easter Bunnies har stått fremme siden påske (ELSKER DEM!) og blir neppe byttet ut før til Jul :) 


De søteste Lalylala står også fremme hele tiden :) 


De Søteste Uglene blir også bare byttet ut om julen :) 


Oppskrifter på figurene i "Drømmehagen" 
finne du Her på Ebay 



Begge bildene over er en gjeng med nåleputer fra ei gammel bok eg fikk fra en bokklubb :) 




Oppskrift finner du i Denne Boka 




Fra Dale sitt hefte


Eg har totalt heklet 7 slike store ugler :) 


Oppskriften på denne ugla finne du i Dale sitt hefte 
som eg nevnte i starten :) 


Dette er noe av ALT det "Unødvendige" eg har strikket 
og heklet og eg skal seriøst garantere deg at eg KOSET meg masse i de timene det sto på :) Mange har blitt GLADE av de kosedyrene de har fått :) Det er nok noe mer eg har laget, men det var før eg kom meg på nett 
og var flink å ta bilder av ting eg laget :) 

Husker at noe eg var virkelig STOLT over var en hel Pingvin familie eg heklet som skulle være en Bryllupsgave! 
Ja eg heklet det til ei som skulle bruke det som gave og eg Designet hele familien selv! Kan tro de ble fine! 
Har bare papirbilder- tror det var i 2003 eller noe :) 

* * * * * 

Fikk en mail fra ALTiBOKS om nye filmer de hadde fått inn og var sååå higen på en BRA film, ja selv om eg måtte betale 49,- i leie hehe De hadde fått inn Fast & Furious 7 
og eg var helt i 100, men SØREN OG, eg kunne ikkje se den via Pc ennå og siden me ikkje har TV (hihi) måtte eg finne en annen film. Liker veldig godt Will Smith så eg endte opp med Focus - skal kose meg med resten av den mens eg "pleier" ryggen min. Ja den begynner å tulle litt igjen så mulig eg må ta en "tabluss" igjen? Men det BESTE? 
Hodet er helt fint JUHUUUUU

Ali har kokkelert deilig Lasagne og Salat til i kwell og det er rett før tarmene popper ut å forsyner seg-JEPP, eg GAL sulten! Men eg fikk beskjed om å vente litt......Pu-Hu




KOS deg masse og ha
en Fortsatt Strålende Lørdag :) 






Go`klem fra ei Optimistisk og Glad Vibbedille ;) 

1 kommentar:

Jordbærveien sa...

Gurimalla så mye koselig du har strikket og heklet!!