lørdag 8. august 2015

Strikk Herlige Koseplagg til Høsten

Foto: Jo Storie

I dag morges da eg la eg ut den Kimono`en her inne fant eg ganske mye fint kan du tro! Ja for eg har lyst på en sånn skikkelig myk, STOR og god kosejakkegreie :) 

Denne Kimono her er i grunnen helt perfekt, men skulle absolutt ha vært litt lengre kanskje? Hmmm men eg fant mangen hehe Noen er jo strikket i farger eg overhodet ikkje kunne tenke meg, men gi plagget en sjanse og tenk deg hvor herlig det hadde vært å hatt på seg! Mmmmmm en kald høstkwell med lange ullsokker og masse tente lys......
Jepp, eg må virkelig finne meg en!


Foto: Dawn Brocco



Foto: Plymouth Yarn design



Foto: Annette Danielsen


Foto: Debbie Bliss



Foto: Crochet N Cricket



Foto: Brenna Ballard



Foto: Melina Martin



Foto: Elsie B Designs



Foto: Universal Yarn



Vil jo nesten påstå at noen av disse er de ULTIMATE koseplaggene! Tenk deg at den strikkes i DET perfekte garnet i DE nydelige fargene, Mmmmmm jo, eg må sjekke ut disse her nærmere for noe sånt MÅ eg rett og slett ha til 
å smette på meg i vinter! Tenk så herlig når du står opp om morningen og det er kaldt i stua :) 

* * * * * 

Joda, eg surra meg inn i teppe her tidligere å blekka ut på sofaen! Tror eg Zznorka også! Våknet i dusjen et par timer senere hehe og nå er eg ready for kwellen :) 
Ali styre i vei meg nogen maiskolber her *ler* Ja du ser det, Solstråla kjøpte noen da hun var i Danmark og nå skal de spises, ja hvis de overlever Ali sin kokkelering! 

Hjemme Libanon "svir" me de over åpen flamme og det blir helt himmelsk, nå har me ingen grill fremme så han la de på full guffe i ovnen-det gikk ikkje som forventet så nå koker de......Kanskje eg bør åpne noen maiskorn bokser???






KOoOS deg masse og ha en
Fortsatt herlig Kwell :) 







Go`klem fra ei Glad & Fornøyd Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: