mandag 12. oktober 2015

"Button Up Socks"- Kuleste Sokkene på LENGE! Norsk Oppskrift


Ja da skjedde det IGJEN! Avledning De Luxe! Men det gjør ingenting når det er de perfekte kule ting som bare daler ned fra intet liksom og eg blir for innimellom 
"kremt" ganske så frelst!

Det er altså NOK et par NYE sokker på pinnene!
Ble nok ikkje de farger/garn som eg fristet med i forrige innlegg, for etter en test, ja så ble det for tjukt :) 




Det ble til at eg kastet meg over kurven med Silja Garn - Jepp, det er virkelig et garn eg elsker til sokker når det passer seg sånn! + at eg digger å slå et slag for såkalt "Billig" garn inne mellom, og bare så du vet det så er det SALG på Sparkjøp i disse dager og Silja kan du få for 10 kr nøste :) 

Men NÅ var det KULE sokker me skulle prate om, ikkje det
Til disse sokkene passer det meste av sokkegarn som f.eks: Fabel, Opal, Regia m.m


Foto: Lena Kvile

Ikkje sant disse Button Up Socks var skikkelig KULE? 
Ja for HVEM liker ikkje knapper?? Det beste er jo at man slipper å sy de på, man bare strikke dem! Eg falt som sagt Pladask for disse og de må nok vike et par dager for "Ambulanse Sokkene" mine *ler*

Lena er ganske forsiktig av seg, for oppskrifta er GRATIS noe eg syns hun bør gjøre noe med for mønsteret er kjempebra og det fungerer SUPERT! Måten å vise at me liker sokkene på er å STRIKKE dem, ikkje sant?? Ikkje bare har hun sokker, men hun har andre ting også som hun har designet, du kan se mer av hennes design HER!

Lena er er God Nettvenninne som eg har "Kjent" på nett altså i noen år nå og eg beundrer henne på MER enn èn måte, hun har virkelig "Gøds" den jenta der :) *Klem til Lena* <3 

* * * * *

Selv venter eg straks min mor inn dørene, dvs LITE serie, men dessto mer skravling og strikkings :) Blir nok en koselig kwell, men eg må nok ha meg et par episoder før eg kryper til køys senere! EG har aldri sippet og snufset så mye over en serie før som eg gjør av "The Fosters" 
ANBEFALES virkelig :) 






KOS deg MASSE og NYT
en Herlig Mandags Kwell :) 






Go`klem fra ei sokkegal og Glad Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: