mandag 12. oktober 2015

SokkeGalskapen Trenger Assistanse!


Har fått sånn skikkelig "flow" på sokkestrikkinga om dagen som du kan se og det går virkelig unna! Eg skal nå iallefall ikkje fryse på beina i vinter :) *Stakkars Ali* hehe

Til nå har eg strikket 3 par helt ferdig og er straks klar for hælen på sokk 7 i par nr 4!
*Klapp på skulderen*



Det er ganske så likt meg dette her, når eg får dilla på noe så kjører eg må med mange fargekomboer, dette er ikkje noe nytt fenomen og har flere "episoder" på samvittigheten :) 

Men NÅ tror eg det trengs litt Assistanse 
på denne GALSKAPEN! *ler*



Derfor kaller eg det 4.paret for "Ambulanse Sokkene"
Ikkje sant du "ser" det??
Det er liksom sånn ambulansefarger, 
iallefall klærene til de som kjører er slik :) 

Alle disse 4 parene strikkes ut i fra samme oppskrift, 
den er forøvrig veldig enkel + den er norsk, 
hvis du vil strikke slike sokker finner du oppskrifta HER! 



Men så er det jo en gang slik at alle gode ting har en ende......noe har ramlet midt i fanget mitt og det frister noe helt sykt å kaste seg over det! Er ikkje det TYPISK når eg liksom er så godt i gang?? Opplevd det kanskje?? *ler høyt* 

Nå skal eg forbli på sokker, men en litt annen type sokker, noen ENDA kuler, nei de har ikkje striper og ikkje vil eg si det heller for det er kult!

Hvis eg ikkje sovner nå snart skal eg kaste de på pinnene så kanskje eg kan vise deg senere i dag? 
Ja eg tror me sier det sånn :) Gled deg! 
Og Ja, selvfølgelig så skal eg dele med meg :) 

* * * * *

Kan tro eg var langt inni drømmeverden da Ali vekket meg 
kl 7 i dag!!! *WRÆL* Sovna ikkje før i 2-halv 3 tiden i natt så det var langt fra nok søvn kan du si! Men, eg skulle på rønken så det var bare å få på seg fillene, snudde i døra 
og måtte inn å ta av BH`en igjen! Hehe ikkje lov på rønken og da er det like greit å være kledd for 
anledning når man møter opp :) 

Pga av en ulykke ved brua ble det til at Jr likevel syklet til skolen for me satt heller hjemme å ventet i steden for å stå 
i en "Stillestående" kø! Trafikken fløt igjen kl halv 9 så da kom me oss i bilen! 2 syklister hadde kræsjet sammen midt på veien! Begge var alvorlig skadet og ble hentet til SUS
-triste greier.

Rønken gikk fint det, var jo rene "Trim-For-Eldre" på den benken hehe Du snakker meg om! Det skulle tas bilder av lårbein, hofter, bekken, nedre/midtre og øvre rygg! Blir en del snuing, vridning, opp/ned med armene, krysse beina, ut med beina-Ja eg tror nesten eg får gangsperr i morgen! SERIØST! *ler* 

Mulig eg bare tar den kwilen FØR Jr kommer fra skolen for hvis ikkje blir det vel bare til at eg sitter her å gjesper likevel, får prøve med en kopp kaffi til å se :) 



Men Du?
KOS deg og ha en
SuperFlott Mandag :) 





Er ganske kaldt her i dag! Brrrrr





Go`klem fra Vibbedille 
med de fineste sokkene ever! :) 
Ref. fra Rønkendama :) 

3 kommentarer:

Gunn Kristin sa...

Så kos med fargerike sokker. Må nok strikke noen par før vinteren jeg også.

Anonym sa...

Hehehe, røntgen kan kreve ganske så gymnastiske øvelser ja:). Husker det fra i vinter, da måtte jeg en tur å bli sjekket opp etter fall fra hest. Det var verst i ct-maskinen egetlig. Måtte ligge helt stille, men jeg måtte så innmari nyse:).Klarte la vær da.
Ellers er jeg på sokkekjøret jeg også, strikker til den store gullmedalje for å få ferdig nok julegaver, hehehe.
Klem fra nattugla Merete

Snuppesnella sa...

Gladsokker ! :-)