mandag 19. oktober 2015

Cozy Monday Morning - Lekre Oppskrifter

Foto: Bernat

Etter en sløv søndag er det jo greit med en myk start på uka, eller? Selv om det faktisk er litt hektisk her hos
i morgentimene med diverse som skal ordnes.
Mange planer og forhåpentligvis mye som skal skje fremover, det grunnleggende er iallefall i box så nå gjenstår bare resten......Jepp, en spennende tid, Åja, DU skal få vite hva som skjer.....etter hvert :) Bare masse POSITIVT! <3 

Men hva med en lekker Cozy Cable Hooded Cardigan


Foto:Tunney Wool Company



Foto: Knot Your Nana`s crochet



Foto: Glenda Winkelman



Foto: Stephanie Oue



Nå skal eg snart sette i gang å svinge meg litt her, trengs
å rydde litt etter ei sløv og kosete helg, deretter må eg ut en tur å sende litt pakker og hente Jr med meg hjem.
Var skikkelig kaldt i morges så Ali kjørte han til skolen +
at den gutten kunne virkelig trengt
seg en ny og større sykkel!

"Ryggen" kjennes bedre ut i dag så eg har absolutt ingen grunn til å klage, men etter hvert skal eg bare synke godt ned i sofakroken og nyte resten av mandagen :)
Egentlig veldig sjeldent med Blå mandag her i huset :) 




KOS deg masse og ha
en Flotters dag du også :) 




Sola skinner enn så lenge,
men det brygger opp til noe i vest uti havet!





Go`klem fra ei ukeklar Vibbedille :) 

1 kommentar:

johanne sa...

åååååå den lyseblå jakka var bare herlig da.......