tirsdag 20. oktober 2015

YES! Det ble Søren meg Strikkekafè i kwell også


Dette hadde eg ikkje trodd da eg vagget ut av senga før halv 7 i morges at EG skulle klare å komme meg ned på bryggekanten! Det eneste eg har gjort i dag er å Gjespe
og dille, ja så sov eg 1 time i formiddag! Dvs ALT for lite! Grusomt med slike morninger hvor du føler du aldri våkner! Uansett hvor mye kaffi du heller nedpå
så gjesper du like hardt!

Fikk i meg en god tallerken Fasolie i ettermiddag og følte meg litt kvikkere, hjelper med litt mat-men var alikevel så sløv at eg ruslet avgårde i en joggedress! 

Kwellen ble da koselig den, mye skravling og lite strikking
Dvs vil vel si: En vellykket kwell?
Av og til er volumet noe høyt og det er da eg får strikket hehe For da kobler eg ut *ler* 



Kan ikkje få presisere det nok; Er du i omegn en gang må du ta turen nedom Havna, det er så idyllisk her!
Akkurat som ei lite sørlandshavn :) 


Kystkulturen hvor me er ligger vel midt i innseilinga så her står eg å ser inn i havna. Store ting er på gang her
i Tananger og det skal bli skremmende spennende å se hva de skal til med helt inni der! Det er me skrekk
og GRU eg håper at BLOKKENE(????!!!)
som noe vil ha blir tatt av bordet!


Hvis du er en av de som var med på starten av StrikkeTreffene eg arrangerte (2007-2010) husker du nok huset over sundet her? Det var der Krabbeloft Gjengen "bodde" før :) Tenk, oppi 2. etg var me ca 60 strikkedamer, mulig litt for mange for gulvet svaiet! Haha



Sokkene Bows on Parade fikk bli med, men det ble kun strikket 1 eneste sløyfe :) 


Den Galne Glade Gjengen :) 


Kaka fikk rykte på seg av å være Himmelsk,
men eg holdt meg til medbrakte Jordbær :) 


Ranveig er også i gassen på sokker om dagen og Bitta er blitt en selvskrevet gjest på vår kafe :) 

Nå er den nye boka hennes ute og den skal eg ha meg altså! Godt det snart er JUL! 
Den fantastiske Strømpeboka kan du kjøpe deg HER!


* * * * *

Nå skal eg nyte noen timer her i kroken før eg satser på en tidlig kwell og ei natt med MANGE timer søvn! I morgen MÅ eg jo opp tidlig og avgårde inn til Stavanger
og det kan være greit å være våken!

Håper lavtrykket som er meldt kommer seilene inn etter at me er hjemme igjen for eg så for meg en tur i parken f.eks
og ta noen fine høstbilder! Krysser fingrene :) 




KOS deg og Ha en fine kwell
og en Riktig God Natt etter hvert :) 






Go`klem fra ei spent Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: