torsdag 22. oktober 2015

Kan IKKJE høre hva du sier!


NOP! Eg kan slettes ikkje høre hva du sier, men eg VET hva du vil si så derfor hører eg ikkje etter! *Ler meg ihjel*



I går kwell kom eg på noe ser du, noe eg virkelig trenger!
Helst i går trengte eg det, men det var det lite å gjøre med, derfor starter eg NU! Joa, trenger noe mer enn bare disse
2 nøstene, men det var det eg hadde hjemme som passet prosjektet og ikkje minst var ikkje riktig farge!

Var innom å vurderte Oransj Nepal, men litt for tidlig på kwisten for omregning akkurat nå :) 

Anyway, ingen problem-
Nille har da mye mer garn enn meg :) 

Har akkurat laget meg en GOD kopp kaffi og skal bare finne en film, ja for tror du ikkje serien eg så på vettu (ZOO) bare hadde 1 sesong!?? Det for noge tull?? Deretter så legger eg opp til en NYTT prosjekt midt oppi denne kaotiske sofaen :) 





KOS deg masse og ha
en Kreativ og Herlig Dag!
I morgen er det HELG!






Go`klem fra ei vibrerende Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: