lørdag 31. oktober 2015

En ganske Amputert Halloween + 1 Festlig Oppskrift



Jaja etter å ha gledet meg hele uka til i dag gikk hele dagen rett i vasken....Våknet i morges med den dundrende migrenen! prøvd de fleste triks i boka,
men eg måtte bare kapitulere og avlyse....

Har sovet borti mot 9 t nå på dagtid og kjenner eg at hodet slipper! Når eg først er så uheldig å ha migrene 1 gang i måneden så er eg heldig likevel for den står sjelden på mer enn 12 timer, men det er noen heftige timer og det beste er
å bare brøle på "elgen" og komme seg i seng



Da eg nå sto opp i halv 9 tiden hadde Jr tent alle lysa i stua for å få opp stemningen litt :) 
Skjønne gutten min :) 


Siden me skulle ha vært på Nydelige middag i kwell måtte Ali rigge til en reserveløsning! Poteter har man alltid i skapet,
det samme med løk og mais-ja t.o.m kjøttdeig var det en del av i fryseren så han svingte seg rundt og serverte oss
Bakte Poteter når eg sto opp :) 


Bestekompisen, Blondie, til Jr var selv på et arrangement, men gikk hjem, snudde i døra og kom å reddet kvelden til Jr
Det blåser nesten storm ute, men de tok seg en kjapp runde
i nabolaget og sanket litt snop, ikkje at det var nødvendig siden både Ali og eg gikk amokk på Europris forrige uke :)

Coats & Clark

Eg har iallefall gardert meg til neste år!
Da blir det kostyme og eg synes det er på sin plass med en skikkelig Halloween Top Hat :) 



Resten av kwellen tror eg skal foregå i et veldig Slow-Motion tempo, ble en del strikking i går kveld
og er eg heldig får eg til noen runder nå også :) 

Planer for morgendagen er å ta på seg den planlagde kjolen, pakke strikketøyet i veska og tilbringe dagen sammen med mamma`en min :) Det er i morgen som er dagen hennes så spesielt blir det likevel :) Hørte rykter om ei extra kake så det blir nok litt Go`saker kjenner eg henne rett :) 


Håper du har hatt en Flott dag? Var den veldig skummel?
Det viktigste er jo at man har Kost seg,
noe man bør gjøre hver dag :) 

Tusen Takk for mange fine mail, melding, sms, snap det siste døgnet - Det føles veldig godt <3 



Ha en Koselig Kwell videre
og Drømme søtt når tiden er inne





Go`klem fra ei litt Pjusk Vibbedille :) 

1 kommentar:

Sylvia sa...

Så dumt at du ble syk nettopp i kveld.
Men du har noen gode rundt deg, så det reddet dagen din.
Etter jobb i dag, gikk det i ett her. Sønnen har jo bursdag, og han hadde bestilt mat og kake, og bedt noen venner hit.
Nå er de reist, for å gå på fest. Så Sophia og jeg nyter resten av kvelden i sofaen, foran tv.
Håper hue ditt er på rett kjøl igjen i morgen. Kos deg hos mamman din.
God bedring, god kveld.