lørdag 17. oktober 2015

Litt sånn Småsnadder på en Lørdag - Oppskrifter

Foto/Design: Susie Haumann

Ååååå snakk om å falle gadong for noe! Denne jakka var jo bare råfin, eller det er gjerne en sånn halvveis kåpe sikkert :) Den er i tillegg strikket i Isager Garn - Deilig Deilig :) 

Dessverre har eg ingen oppskriftslink på denne, men du finner den i DENNE BOKA! Ei bok eg etter hvert har skjønt at eg bare MÅ HA


Foto: Elena Nodel


Størrelsen er fra 4 år til 49"



Foto: artesanojen


Strikkes i herlig Silk Blend fra UruguayYarn


Foto: Coats and Clark

Blir aldri lei av å se ideèr til nye "Bestemortepper"



Foto/Design: Sandra Paul/Cherry Heart




Slik en en tom Nachos tallerken ut! HAHA
Tror det er første gangen eg har spist opp det har forsynt meg av når det kommer til Nachos!
Prøvde en annen ost denne gangen og det var MYE bedre!

De ostene me har prøvd til nå har blitt så feite og ikkje minst salte etter en runde i ovene, dermed har kvalmen meldt seg med èn gang! I dag spiste eg opp alt og det var knallgodt! Myk og god ost, og ikkje så veldig salt og INGENTING fett som fløt! Det var ho "Synnøve" som fikk
være med på "festen" :) 

Mmmm det ER godt med Nachos, men neste gang tror eg at eg lager skikkelig Goakemole :) Ali steike kjøttdeigen og fikk alt i forma siden han er litt kjip på osten *ler* 

Nå er eg ganske mett og godt- klar for en fine kwell med 1,5 time søvn på nakken :) "Ryggen" har ikkje roet seg så mye så eg måtte til med litt medusin så håper eg det gir seg litt.....

Har iallefall GOD gang på sokken min og den skal eg virkelig nyte nå i kwell, må bare finne meg en film eller serie-
Noe GODE tips?? Elsker Drama og sånn Feel Good :)

Har sett ganske mye så der ga eg deg en skikkelig nøtt - bruker både norsk og amerikansk Netflix :) Kjør På :) 



Da må du bare NYTE resten av kwellen
og ha en Riktig God Natt etter hvert!
I morgen er det slabbedask søndag :) 






Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille :)  

1 kommentar:

Marianne sa...

Og der hadde eg kjøpt ny strikkebok:)