fredag 2. oktober 2015

Husker Du disse Prosjektene??

Startet dagen med å sjekke ut den ene Turnus Gruppen min, dvs dette er prosjekter som ikkje helt ennå er blitt Ufo`er, men de er med på en Turnus runde så tiden for at de igjen kommer inn i stua er ganske forestående hehe 
Kjenner eg GLEDER meg til å kose litt med disse igjen for nå har de ligget Stand By siden tidlig på sommeren i fjor :) 

Lappene over har eg heklet et HAV av og det skal jo selvfølgelig bli et teppe, What else liksom??
Eg hekler etter DENNE oppskrifta 
som også har en bilde turtorial :) 
Eg bruker heklenål nr 2 og Holst-Supersoft 

Så har me jo den Fantastiske LOPPA 
som Pinneguri har designet :) 
Har har eg bare litt igjen på bolen + 2 ensfarget armer, 
noe som i grunnen er fort gjort....
Strikker også denne i Holst Supersoft :) 


DRØMMEN min! 
Persian Dreams som eg også strikker i Holst Supersoft på pinne 2,5-Ahhhhh det blir så lekkert, tror eg har 4 ferdig lapper, men det er altså ikkje en Ufo, bare i en annen TurnusGruppe hehe


Dette teppe står litt i fare for å bli en Ufo enn så lenge, 
selv om det virkelig hadde fortjent å bli ferdig for det blir jo skikkelig flott! Det gnager litt på samvittigheten kjenner eg......Strikkes Peer Gynt dvs det går litt penger i det....
EN DAG......DA!


Foto: Ull.no

Men NÅ! Over til en skikkelig GLAD NYHET!
Husker du muligens da eg i fjor vår satt å knotet og tegnet mønster og testet ut å strikke stjernene til denne kofta?? 
Ja det ER drømmekofta altså-
Fy søren denne er RÅLEKKER!

NÅ er "Problemet" løst og det er kommet ut Garnpakker MED mønster/oppskrift til denne skjønnheten! JuHuuuuuu 


Dette blir definitivt det neste eg skal spare til, vær du sikkert! Eg vil ha den akkurat som på bildet, det er laget 2 utgaver, en i Kamgarn (det er den eg vil ha) og en i ASK-den finner du HER!

Ååååå den der irriterende Yre følelsen har oppstått som en panikk for at den skal forsvinne rett foran meg, ja den der 
MÅ HA følelsen vettu hehe MEN eg MÅ vente :) 
Har som du ser mer enn nok som ligger på vent hehe 
Jaja jaja Det ordner seg nok.....en dag hihi


Planen nå er uansett å strikke KONTROLLERT videre på de Rosa Stripesokkene uten tanke for noe annet *ler* 
Hadde besøk hele kwellen i går så eg er halvveis på sokken, ferdig i dag?? HÅPER!

Siden eg gjorde så masse i går og alt er rent og pent bare setter eg på "Broen" og blir sittende til me skal ut å hente hjem HelgeKosen :) 





KOS deg Masse og Ha
en Fortreffelig Herlig
Formiddag! 





Det er FREDAG og HØSTFERIE!
SALLAN så Herlig :) 







Go`klem fra ei Hoppende Glad Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: