fredag 23. oktober 2015

Reiser Alene for første gang


Tenk du, Jr har aldri vært på tur alene før- ja hvis man ser bort fra Leirskolen, men nå skulle han reise med tog for aller første gang og det helt alene :) Selv om han er en stor gutt ung mann kjenner eg at eg er ganske så stolt av han ja :)
Nå er det jo "bare" til Kr.Sand og ca 3,5 t, men han har nå bunkret opp med masse dubbeditter og Go`saker i sekken :)
I andre enden av reisen står Solstråla å venter :) 

De GLEDER seg stort begge to og Ali og eg er litt sånn
"Hva nå?" Hmmmm

Jaja, me kjøpte nesten 4 kg SNOP med hjem fra Europris
så noe søtt blir det iallefall :) 
Det er det BESTE snopet altså! Det kommer fra meg som bare plukker litt i skålene, BILLIG er det også,
KUN 5,90,- for hektoet :) 


<3 STAVANGER <3 og Breiavannet midt i sentrum :) 



Siden me var noe tidlig ute tok me oss en tur i parken!
Det var dette været me skulle hatt på onsdag da me skulle
ta bilder ved pavilijongen!



Litt sånn betutta over å være "barnløs" for det føles ganske så rart! Ingen som venter på oss slik at me må raske på liksom! Godt var det for trafikken var tett på vei hjem også :) 

Da var det å få hjem resten av helgekosen
+ en svippas innom apoteke :) 



Eg dalte ikkje ned i sofaen før i halv 6 tiden ca så JA, eg er ganske sliten! Me har nå begge 2 instalert oss på hver vår sofa, kokt masse kaffi og tent masse lys så
her blir det nok en koselig kwell :) 

Er ganske snart klar for å sette i gang med turbostrikking! Ååååå det er virkelig veldig kjekt!

Ja det må eg jo fortelle!
Fastlegen min ringte i dag....."Nyheten" kan tolkes både positivt og negativt! Flere plasser i ryggraden er det en del slitasje og skjevhet + i hoftene, dette kan medføre
til tider ganske bra smerter.

Det negative her er jo at det er noe DRITT å ha "dårlig" rygg, men det POSITIVE er jo at det var ikkje noe skummelt! :)
Nå gjenstår det bare å sjekke blæra innvendig.....
venter på innkalling....

Men det er også GODT og BETRYGGENDE å vite at nyrene mine og alle "gangene" der "oppe" er helt fine + de nærliggende organer, det var ingen svultser å se, ei heller på utsiden av blære og i regionen rundt det området
*Puster lettet ut* Alt dette ble jo sjekket i CT`en, da satser med på at blødningene eg har bare er noen "bagateller" :) 


er det iallefall HELG og den skal nytes så godt
det lar seg gjøre :) 
Håper du har hatt en fin dag og at kwellen blir BRA!




Sleng beina på bordet
og KOS deg masse :) 





Go`klem fra ei GLAD Vibbedille :) 

1 kommentar:

Wenche sa...

Rart det der når en plutselig er hjemme alene...bra at det ikke var noe farlig å finne.