onsdag 23. mars 2016

Armløst og Sommerlig-Lekre Strikkeoppskrifter med rause størrelser

Carol Feller

Ååå eg HÅPER sommeren blir varm og fin UTEN den kalde nordavinden i år! Eg vil ha kortermet vær, uten noe knussel! Har iallefall funnet noen fine design uten ermer
og på den måten kan me være optimister
og håpe på det beste om ikkje annet :)


Denne kunne eg veldig godt tenkt meg!
Tror jammen eg har garn som passer også!

Bildet over
Strikket i bomull
Opp til str 54"



Carol Feller

Strikket i Bambus
Opp til str 3X



Carol Feller

Strikket i Bomull
Opp til str 54"



Carol Feller

Strikket i Ull og Alpakka
Opp til str 54"



Carol Feller

Strikket i Ull
Opp til str 53"
Denne likte eg også veldig godt!

Som eg har sagt så mange ganger går det altså fint å strikke i både ull og alpakka til sommeren, men på skikkelig varme dager er det svalende og herlig med både Lin og Bambus :)

Dette er garntyper som er litt smak og behag, selv syns eg det var litt Hmm å strikke med Lin første gangen, men det finnes mange varianter av garnet så finn din egen favoritt :)


* * * * *

Skjønner ingenting eg, i dag våknet eg halv 8! HALLOO!!
Det er FERIE liksom og det finnes ikkje en eneste ting eg stå opp for så hvorfor ikkje sove til 9-I ALLEFALL!??

Tror det er ryggen som river meg ut av søvnen etter X antall timer og det er ganske irriterende, spesielt siden eg ranglet litt i går.....har kun 5,5 time på øyet bak meg...
Hmm blir nok en kwil i dag vil eg tro :)

Til gjengjeld får eg en formiddag KUN med Me-Time,
det er jo ganske så herlig det også :)

Eneste "fornuftige" på tapetet i dag er å få hjem litt matvarer fra Rema og heldigvis har de åpent til kl 22, ja for eg tror Ali var ganske sen..ehee tidlig i seng, alt etter som hehe
Regner med at han sover en god stund ja :)

Håper bare de har mer rosenkål igjen! Full kalkunmiddag UTEN rosenkål!?? Ja DET kan bygge på problemer hihi
Det er liksom prikken over I`en det :)

Uansett, SOLA skinner fra skyfri himmel og eg burde sittet ute på terrassen å drukket morgenkaffi`en, men den siste stolen røk i vinter og STÅ gidder eg ikkje HAHA

Planen nå på morgenkwister er å kommer meg opp til raglanfellingen på armen, DA går det fort da! Har kun noen cm`er igjen til det og det burde la seg gjøre!?

Eg øyner et HÅP om nytt prosjekt på pinnen ganske snart!

Hva strikker du på nå i Påsken?
Har DU bevilget deg nytt strikketøy?




KOS deg med pinner og garn
og ha en fortreffelig dag!




Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille :)

Ingen kommentarer: