torsdag 10. mars 2016

Nydelige Sommer Topper i Lin- Strikkeoppskrifter

Isabell Kraemer

Hvis det er noe eg skal teste i år, ja så blir det en lett
og lekker topp i Lingarn!

Det er visst helt "In" i år for det popper opp både
1 og flere hos de fleste designere :)

Siden du og eg har blitt enige om at du skal teste ut engelske oppskrifter i år passer jo dette fint!
Du får øve deg litt og POFF så har du en lekker topp flytende over pinnene dine :) Hadde ikkje det vært gøy vel?

Her kan du iallefall snappe med deg en oppskrift eller flere :)


Bildet over
Opp til str 49"/ 125 cm over bystet



Pam Allen/ Melissa LaBarre

Opp til str 48"/ 122 cm rundt bystet



Pam Allen

Opp til str 52"/ 132 cm rundt bystet



Pam Allen/ Dianna Walla

Opp til str 57"/ 146 cm rundt bystet

Alle disse 4 toppene er strikket i 100% LinGarn noe som gir en behagelig og svalende følelse :)
Garnet disse 4 er strikke i finner du HER!


Nå er eg straks klar for kwellen her, min mor kwiler på sofaen og lader opp til litt kwells strikking! På tide å tenne litt lys nå, ble plutselig mørkt ute jo!

I morgen er det helg og det er BARE 1 uke til Påskeferie!
JuHuuuu så herlig :)

Ikkje bare det, men skal eg starte på raglan!
Blir i grunnen mer jabbing enn strikking av og til hehe




KOS deg og NYT
en fin fin Kwell!






Go`klem fra ei middagsmett Vibbedille ;)

1 kommentar:

Barwitzki sa...

Sååå hyggelig her :-) ved deg Vibbedille :-))
Det ser ut fantastisk garn og kjemeflotte sommertopper du viser.
Det få til lyst til våren. Men i morgens 3 grader og solen ikke i sikt...
men fugler synger... veldig fint. Hilsen til deg.
God fredag og kos deg. Viola