lørdag 19. mars 2016

Sommer Striper & Me Time - StrikkeOppskrifter


Awww sett så skjønt! Dette bildet står her i hyllene
og venter så sårt på ei ramme...TTT
Det er fra Påsken 2004, dvs at Jr er bare 2 år!
SEEE så SKJØNN han er!
Nå ungene var mindre og små ja da laget eg til Eggjakt/Rebus ute i hagen og det var akkurat
like stas hvert år!

Jr spurte i går om eg ikkje kunne lage til Rebus inne
(Har gjort det de siste åra), ja han blir 14 nesten måned,
men han finner stadig tilbake til den barnslige gleden :) HERLIG!

Han skal få Påske"egget" i dag, det har me også begynt
å gjøre de siste åra, ja for da har han jo hele Påsken som han kan kose seg :) Får han det neste lørdag/søndag,
ja så er det skole på tirsdag ;)

Amira kommer her på mandag så da får hun sitt, ja hun bor for seg selv, men hun vil ALLTID være Go`Jenta så
klart hun skal få Påskeegg :)

Jr hadde mixa til et Påske"egg" til læreren sin som han
ga i går og det var også stas :)
Selv om det var Godteri, så syns eg det er viktig å vise at me setter PRIS på læreren! Hun er absolutt den BESTE eg har vært borti så lenge ungene har gått på skolen ;)

Uansett, tilbake til NUET!
Eg var jo selvfølgelig ut av dynene tidlig i dag,
ja i halv 8 tiden! Jøss! Herlig å få noen morgentimer helt
i ro uten noe skravling :) Eg NYTER det!

Har sittet her å koset meg og eg trooor eg har kommet frem til at eg vil strikke JAKKE av garnet eg fikk til Morsdagen av Jr, ja en slik Hverdags Jakke - Har strikket en tidligere som eg ble VELDIG fornøyd med, du kan se jakken min HER! Mulige eg evn tilfører noen utenom stripene :)

Dermed var eg i stripe-modus så eg måtte
jo finne noe MER å dele:



Jennifer Dassau

Opp til str 52



Jennifer Dassau

Opp til str 52"



Jennifer Dassau

Opp til str 52"




Åååå eg har hatt en HERLIG morgen kan du tro!
Dagen i dag skal bare NYTES og senere i ettermiddag får me besøk av Sjarmøren sammen med mamm`en
og papp`en- Det blir KOS det :) Er jammen lenge siden nå :)




Frem til gutta står opp skal eg bare sitte
her å strikke og nyte stillheten :)

Er DU flink til å ta deg "Me-Time"?
En liten stund hvor du bare blokker ut alt og nyter det?
Ååå me har så GODT av det!
Trenger ikkje dra på SPA for å få god effekt, nei,
lag din egen "boble" og KOS deg!

Håper også DU får en skjønn lørdag :)





NYT dagen og KOS
deg Masse :)





Go`klem fra Vibbedille :)

Ingen kommentarer: