torsdag 3. mars 2016

Fargerike Skjønnheter - Eventyrlige Strikkeoppskrifter


Kieran Foley

Av og til er det bare balsam for sjela å se på vakre ting, gjerne fargerike som de eg rota frem i dag! Har ikkje tall på hvor mange ganger eg bare klikker meg inn hos Kieran Foley
å kikker.....Ååååå det hadde jo vært et EVENTYR å strikke! Tynne pinner, masse farger og et vanvittig pirkete mønster-DET er jo en sann nytelse!

Dette er ganske uoverkommelig for mange, også for meg kan det blir for mye, men alle kan NYTE noen vanvittig prosjekt på flotte bilder! Derfor; Se & NYT!


Bildet over


Kieran Foley



Kieran Foley





Carolyn Bloom

Hvis du nå er helt fortvilet over at slikt orker du ikkje å strikke har eg funnet et lekkert, men absolutt mer overkommer sjerf du kan starte med. Litt tykkere pinne og et litt røffere garn, men absolutt lekkert!

GRATIS oppskrift




Av og til må og ikkje minst BØR man skryte litt av seg selv,
å skryte eller rose andre, ja DET bør man gjør hver eneste dag! Det føles godt å få en bekreftelse på at det man liker
å gjøre ER en bra ting og at det faller i smak hos andre :)
Så JA, eg var ganske stolt i dag da eg sjekket statistikkene mine hehe Bloggen min ligger på begge de norske Topplistene, dvs blant de 200 beste/mest leste bloggene
i landet. På den ene (Bloggurat) ligger eg som nr 16 og på den andre (Blogglisten) er eg nr 126, men nr 1 på Håndarbeids/Hobby kategorien så JA eg er stolt!

På Blogglisten sin Toppliste har bloggen ligget siden
i sommer :) Målet er jo å komme opp blant de 50 beste :)
Greit å ha et mål :)

Dette er også takket være DEG!
TUSEN TAKK for at nettopp DU stikker innom :)


I dag tjuvstarta eg litt hihi Jepp, har stelt meg allerede eg! Måtte jo det når eg har ny Kosedress :) Dvs eg har i grunnen vært ganske opplagt fra eg dalte ned i Go`stolen
og fikk servert kaffi :)
Ja eg har t.o.m rista senga til Jr og satt på lufting :)

Snøen ligger ennå ute og eg mistenker at den har FRYST! Dvs det i tilfellet er glatt! Hmmm Jaja det får eg jo teste når eg skal ut en tur senere :) Ali skravla sånn med de ansatte på Rema i morges at han glemte det hehe


Nå derimot er det dags for litt strikkings!
Fòr en liten tanke gjennom hodet mitt i morges og det var OM eg skulle ta en oppstart på Morsdags Genseren min!?
Ja du husker gjerne Garnet eg fikk av Jr?
Han spurte nemligen her om dagen når eg skulle starte :)

Får se hva dagen bringer :)




NYT en flott Torsdag
og KOS deg!


I morgen er det HELG!






Go`klem fra ei Glad Vibbedille :)

1 kommentar:

Lise-Ingeleiv sa...

Gratulera med fast plass på bloggtoppen, og god helg helg!