lørdag 5. mars 2016

En PERFEKT Helg Innledes med litt NYTT Garn!




Første stoppested var AmfiMadla i går da Amira hentet meg! Jepp, me måtte jo ha litt Go`saker når me skulle kose oss! Det ble både snop, chips OG garn!
Falt seg bare helt naturlige :)
Eg bør snart blir sponset av Viking HAHA hihi

Eg ELSKER akkurat dette garnet til SOKKER!
Blir de BESTE sokkene EVER! Seriøst!
De blir varme og gode + de holder seg veldig godt
OG garnet er skjønt å strikke av :)



Du har nok skjønt det ja,
det er Sportsragg`en snakker så varmt om!

Trenger du en "GrunnOppskrift" på sokker i dette garnet, eller retten og slettes en lett og enkelt sokkeoppskrift hvor du kan lage til ditt eget mønster/dekor f.eks?
SÅ kjekt da, for den perfekte oppskriften
finner du nemligen HER!

Som du ser så fikk eg endelig tak i lyse grått av dette garnet så det SKAL snart bli flere sokker!



Fikk litt panikk da eg kom hjem til Amira og hadde fått rigget til kaffitrakteren og laget meg ei kanne
(Ja, eg hadde med kaffitrakter hehe Me har en ny en på lager hehe)
Hun så bare rart på meg da eg spurte etter kopp!??
Ka det er liksom!?? hehe
Men jaggu meg, på ØVERSTE hylle sto det èn kopp HAHA Ikkje var den en gang Amira sin, men den hadde
heldigvis plass til masse kaffi :)

På vei hjem til Amira var me innom Sabi Sushi
og en Thai restaurante, eg ville ha Sushi
og Amira bestilte en pepperbiff :)



Godt plassert i sofakroken skulle me virkelig KOSE oss,
dette hadde eg drømt om SÅÅÅÅ lenge! Men vettu???
Dette likte eg IKKJE!?!? WHAT!?? Har jo likt det før!??
Men eg reagerte da me var inne på restauranten for det luktet så SYKT eddik og Ingefær og samme lukta tok me jo med oss hjem og sushi`en smakte jo nesten bare det +
at eg syns laksen var så oljet! Tok maten med hjem til Jr som virkelig ELSKER Sushi, men ikkje en gang
han ble begeistret...

Jamme godt at Thai restauranten hadde rause porsjoner :)
DET var iallefall GODT!



Me hadde jo "snopt" litt mer også da på AmfiMadla
så her ble det Typisk dillekos :)



Kult da, mulig en tanke FOR sommerlig!
Hvor er brunfargen liksom hehe
Disse må eg ha til sommeren :)



Planen til Amira var å lage kake! Hun laget Sting-Sjokolade (Verdens Beste) og det gikk som en drøm!
Selvfølgelig må hun gjøre det extra vanskelig for seg selv for hun vill ha sukkepasta lokk!

Dette var utrolig enkelt å lage, ble som marschmellow
og smakte himmelsk!

Men fytti for en JOBB å kjevle ut, hadde lett for å sprekke
og da er gode råd dyre, men takk og pris for YouTube!



Til slutt sa det bare "Smokk"
og hun fikk til et kjempeperfekt lokk!
Sjekk bare de rosene hun laget!
Dette har hun ALDRI gjort før
og eg har KUN vært moralsk støtte :)

Selve lokket er svakt BabyRosa og kake er til ei god venninne som fyller 20 i dag og Amira skal lage til
selskap for henne i kveld :)




Noe av det herligste Amira vet er å se på videoer av
folk som skwiser ut kweser! HEHE

Det formelig kriblet i henne og før eg visst ordet av det så kastet hun seg over nesa mi!!! Ja for hun kunne visst se noen svarte prikker og de måtte absolutt skwises! Hmm hun ble ganske skuffet for eg hadde mindre uren hud enn hun forvente + at nesa mi var for stram!! hehe

Alt me mødre må gjennomgå *ler*




Tidlig i morges pakket eg meg inn og tok med saueskinnet ut på terrassen. Faktisk så var det helt herlig å sitte der å ha seg en røyk! Jo det var iskaldt,
men blikkstille og eg hadde jo...



...pakket meg godt inn :)



Nå er eg bare sååå GLAD og oppladet på Mamma-Batteriene mine og det er såååå herlig! Alle døtre og mødre trenger slike helger dann og vann,
det er så herlig å ha litt kvalitetstid :)

Nå er eg hjemme igjen og det å være uten f.eks Pc 1 døgn har vært helt herlig! Fikk noen panikk-mail fra noen av dere hvor dere lurte på om noe var galt siden det ikkje var noen oppdateringer hehe Godt å være savnet :) 

Håper at dere som følgte med på SnapChat (@vibbedille) har hatt det like gøy som oss hehe

Nå har Ali og eg laget lasagne og salat til kvelden og eg sitter i grunnen bare her å dupper, ble litt sent i går og selvfølgelig våkner eg like tidlig som vanlig uansett :)
Muligens det blir en liten høneblund her i stolen :) 

Kvelden skal uansett nytes sammen med
Gutta mine og strikketøyet :)




Stephen West

Ramlet jo over denne knallherlige lua om må jo
bare dele den med deg!
Er ikkje Denne Lua kul til Påske da??



Men du?

KOS deg og ha en
vanvittig herlig lørdag!





Go`klem fra ei Lykkelig Vibbedille :)

1 kommentar:

Lisbeths Verden sa...

Skal virkelig prøve det Viking garnet for nå er jeg tom for sokker !! Ha en gysla fin helg, klem fra Beth