onsdag 2. mars 2016

Lekre, litt Spesielle Sjal -Skjønne Strikkeoppskrifter


Jana Huck

Jada jada er blir helt tullete når eg ramler over fine sjal,
eg er så svak hehe

I mappene mine har eg nå 8 år (en for hvert årstall)
med Kategoriserte mapper for f.eks sjal, gensere, sokker etc Skulle vært løye å telt hvor mange sjal eg har samla opp gjennom disse 10 åra eg har vært aktiv på nett hehe
Trooor eg hadde fått sjokk! Like fult har et par KLARE, lettstrikka favoritter som eg har lett for å ty til hver gang eg trenger et selv eller i gave!

Men nå fant eg noe skikkelig flotte og stilige!
Bare se her:

Bildet over


Jana Huck




Jana Huck


Jana Huck




Jana Huck


Dette ser så florlett og mykt ut!



* * * * *

Jammen hjalp det å sove et par timer OG spise litt!
Nå føler eg meg ganske så fin ja! Har fått på meg Kosedressen igjen og er skikkelig KLAR for Idol!

Det MEST idiotiske har skjedd!!!
De har jo plassert MINE 3 favoritter i SAMME gruppe!?!?!
HVORDAN ER DET MULIG!??
Kan jo ikkje stemma i kwell eg......
får overlate alt til skjebnen hehe
Meeeen, eg holder en god knall på Julie :)





KOS deg og ha en
Trivelig og God Kwell :)





Go`klem fra ei KLAR Vibbedille :)

1 kommentar:

Sylvia sa...

Har dilla på sjal jeg også. Alltid er kjekt strikketøy å ha på si, når man enten ikke vet hva man skal strikke next, eller å ha ved siden av andre prosjekter.
Kjempelekre sjal du viser her. Jeg fallt pladask for det første. Både med mønster og farger.