onsdag 23. mars 2016

Spennende Struktur gir Flotte Mønster - Supre Strikkeoppskrifter

 
Jennifer Wood

Det er ikkje alltid me trenger masse flotte farger for å strikke et enestående plagg! Selv den kjedeligste farge kan bli til et flott plagg når man bruker struktur! Det finnes så mye spennende og det trenger absolutt ikkje være vanskelig
og komplisert selv om det ser slik ut-Tro meg!

Det kan være noe ganske enkelt, men likevel spennende eller det kan vær komplisert, tidkrevende, men skikkelig GØY! Hvis du ikkje har prøvd før så anbefaler eg deg å kaste deg ut i det! Start gjerne med noe enkelt, ja bare sånn at du ikkje skal miste motet-det er lettere enn du tror!
Før du vet ordet av det har du plutselig en flott genser
du virkelig kan være stolt av :)
Prøv da vel! Fant noe lekre som eg ble forelsket i :)


Bildet over
Opp til str 61"



Jennifer Wood

Opp til str 59"



Jennifer Wood

Opp til str 60"



Jennifer Wood

Opp til str 60"



Jennifer Wood

Opp til str 63"

Et garn som er supert å bruke til struktur er Merino, da blir strukturen veldig klar og fin. Effekten av mønsteret blir svakere hvis du bruker litt håret/loddent garn, det blir 2 helt forskjellige uttrykk-Litt smak og behag :)




Åååå etter handlinga skal eg KOSE meg! Mmm tok å vasket kosedressen min i morges og siden har den hengt ute i sola og nå er den tørr! Nesten ingenting som er bedre nn soltørka klær! Dette er virkelig blitt en favoritt :)

Ali kom nettopp sigende så eg regner med at etter et par kaffikopper er han nok klar til å komme seg ut en tur :)
Det skal bli så herlig når den Offesielle ferien starter hehe
Ja når butikker og alt er stengt, det føles med ett ENDA mer avslappende ut! Er eg rar eller er det sånn?
Ferie på andre sine hverdager blir litt sånn
anderledes på en måte :)

Når varene er på plass i kjøleskapet tar eg meg en dusj
og muligens en kwil også, men så er det KOSEDRESS, strikking OG serie :) JuHuuu eg fant en serie på Viasat :)
Joda, eg så den på Tv for noen år siden, men har ikkje fått med meg de siste sesongene. Nå er eg startet fra begynnelsen av på "Private Practice"-
Er i grunnen ganske bra den :)

Men nå skal eg svinge meg litt slik at
eg iallefall er klar for avgang :)





Nyt en solfylt ettermiddag!





Go`klem fra ei positiv Vibbedille :)

1 kommentar:

rett og vrang sa...

Himla masse fint du kommer med på bloggen din! Har deg på leselista mi, og må innom for å se :-) Strikkehilsen fra Synnøve i Telemark. GOD PÅSKE!