søndag 20. mars 2016

Måtte finne MER lekre saker! -GRATIS Strikkeoppskrifter

FadenStille

Nå har det vært full fart i noen timer, eg mener,
EG har t.o.m laget KAKE! JuHuuu
Jaja Toro, men likevel hehe Ser god ut + eg har laget klar GUL melisglasur til bollene :)

Nå venter eg straks mamm`en inn dørene og DA skal endelig strikketøyet frem :) Straks ferdig med første arm :)

Mens eg har besøk kan du kose deg med dette:

Bildet over



FadenStille




FadenStille




FadenStille




Sånn, nå må eg komme på kjøkkenet å varme meg litt middag fra i går! Rett før tarmene kommer ut å forsyner seg, ja sulten er eg hehe

Men eg håper DU har en fin-fin søndag,
ja DET syns eg faktisk du har fortjent :)




KOS deg og NYT den!
Det skal eg!






Go`klem fra ei Vibbedille i farta hehe

Ingen kommentarer: