onsdag 30. mars 2016

Strikk Sidelengs til de små -Strikkeoppskrifter

Allison Britt

Det er mange måter å strikke jakker og gensere på;
neden fra og opp, Topp Down, Raglan,
Rundfelling og Sidelengs + m.m
Fant 2 av teknikkene i dag som eg personlig
syns er ganske morsomme

Min absolutte favoritt er Topp/Down med raglan, det er den aller beste passformen for meg + at eg alltid får den så lang som eg ønsker. I minst så slipper man montering :)


Bildet over
Str 3-36 mnd



Allison Britt

Str 3-36 mnd



Allison Britt

Str 2-16 år



Allison Britt

Str 1-16 år



Allison Britt

Str 1-16 år


Foruten at dette er fine helårsplagg er de jo suverene nå fremover på våren og til sommeren :)


* * * * *

I natt har eg sovet rart og drømt mye idiotisk noe som gjorde at eg våknet flere ganger bare for å fortsette videre på den idiotiske drømmen hehe Det kan faktisk være slitsomt så det var herlig å se på klokka og den var halv 9-
for da kunne eg stå opp :)

Ali hadde da allerede laget middag!
Mmmm et stort fat med Koza! Jummy!
Det er rett og slette oppskåret Squash som er
stekt sammen med egg og gode krydder, men er lint
i smaken og veldig lett :) Herlig både varm og kaldt,
spises med brød og grønnsaker :)

Eg har akkurat hatt meg en kokanes dusj da eg innbiller meg at det hjelper på ryggen.....Gjelder å tenke positivt, men det hjelper dårlig....Men nå sitter eg iallefall her å lukter godt
i den rene kosedressen min :) DET er da noe :)

Å vettu?? I dag er det FROST her!?!?! Det for noge tull??
Ja eg mener, piggdekka skal jo av på mandag og da forlanger eg 15 grader + minst hehe Satser på at det bare er vinterens siste krampetrekning hehe

Uansett er det på tide å plukke opp det nusselige
strikketøyet mitt og få litt GANG!





KOS deg litt i dag også
og ha en Fin-Fin dag :)



Takk for fine tilbakemeldinger på Nattens Innlegg <3








Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille :)

Ingen kommentarer: