onsdag 16. mars 2016

Påsken ER Gul! -Skjønne StrikkeOppskrifter

Georgie Nicolson

Hvorfor er Påsken egentlig GUL!? Ja det lurer eg på.....
Ville jo heller sagt at den er GRØNN! Ja starten på våren :) Påskekyllingen da, hvor kommer DEN fra??
Hmmm tror eg få sjekke Google :)

Uansett, eneste gangen eg egentlig liker gult er
i påsken,ellers er det lite gult rundt meg, ja både i strikketøy, blomster og ellers.

Men jakka over! Den var jo bare KNALL i Gult! WOW!
Syns eg kjenner en yrende forelskelse her! :)

Bildet over
Opp til str 50"


Georgie Nicolson

Str 28-76 cm



Georgie Nicolson

Gratis oppskrift / str 1-10 år


Georgie Nicolson




Georgie Nicolson

Str 12 mnd-12 år


Åååå der fikk eg en ytterlig øking på To-Do lista mi.....
Det stopper aldri!

Heldigvis er eg snaaart klar for å avslutte et prosjekt slik at eg kan kaste meg over et annet på den berømte lista :)
Det minker i den ene enden mens det øker i den andre...

Ahaa 2 skoledager og SÅ er det FERIE!
Var på konferanse med Jr i ettermiddag og der var det MYE flott å høre, han er en utrolig flink gutt fagmessig og er innehaver av et meget høyt energinivå! *Stolt mamma*

Tror bare eg kryper godt opp i Go`stolen min
og fortsetter på første erm :) Har tent masse lys, ja for her kom tåka fykende og nå er det tjukt ute
og det ble tidlig mørkt! Kaffien putrer og er straks ferdig så det er duket for en herlig kwell :)




Kos deg Du også
og NYT kwellen :)






Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille :)