søndag 27. mars 2016

En Ellevill Påskaften

Amira og meg


De Galne har det godt og man har det ikkje mer
løye(Gøy! hehe)enn det man lager til selv!
Disse ordtaka nådde nye høyder her i stua i går!

Det å omgi seg med 3 flotte unge jenter tidlig i 20 åra + en hormonfull tenåringsgutt kan bli ganske ekstatisk!
Du snakker om å fylle opp energibatteriene :)


Anita og Amira


Jr og Emilie


Jr og Amira

Emilie og Amira

Jepp, du kan leke ganske lenge med "SnapChat" samtidig som du har det hysterisk morsomt!
Denne funksjonen hvor man skifter ansikt er jo noe
av det sykeste haha



Hele ungenflokken oppførte seg eksemplarisk
og kalkuna var fornøyd!

Maten smakte fortreffelig og alle ble alt for mette!



Jr ble litt betutta da magen ble full og sa stopp!

Alt i alt hadde me en skikkelig kjekk og koselig Påskaften!
Ali gikk bare rundt å ristet på hodet hehe

Gode venner ER Gull verdt!



Nå i dag sov eg ALT for lenge, men det gjør sikkert godt for dagen i dag! Hadde bare ryggen hatt godt av ei god seng så hadde det vært greit, men den verker og styrer på!

Eneste planen så langt er å komme meg i dusjen og få på meg noe behagelig før eg inntar Go`stolen
og koser meg med striper!

Hjernen jobber på høygir for en ser for meg en annen CoolDown (Den ros og hvite genseren) Jepp, det er en type genser eg godt kan ha i flere farger og mønster.....Sukk

Har invitert mamm`en på middag senere så det blir nok en del strikking og skravling i dag :)




Helt sånn på tampen føler eg for å skryte litt!
Nå skjer det litt saker og ting på Topplisten på Blogglisten!
Eg har siden i sommer ligget på Topplisten (Topp 200 blant alle bloggene i Norge) men nå har eg steget betraktelig!
JuHuuu er kjempefornøyd som blogg nr 78 :)

TUSEN TAKK for Hjelpen <3 





KOS deg DU også!
Nyt de siste feriedagene!






Go`klem fra ei litt sliten Vibbedille :)

Ingen kommentarer: