fredag 25. mars 2016

Lekre Detaljer -7 Knallfine Strikkeoppskrifter

Laura Aylor

Veldig ofte skal det ikkje mye til før du treffer spikeren
midt på hodet! Ja som disse designene eg har hatt på lur ei stund, eg elsker rene design med bare en lite twist liksom!
Ja noe som er Prikken oven I`en-
som er med på å gjøre det hele unikt!

Det syns eg virkelig Laura Aylor har klar her, ja du får bare ta en titt selv og se hva du syns :)


Bildet over
Opp til str 47"



Laura Aylor

Opp til str 52"



Laura Aylor

Opp til str 50"



Laura Aylor

Opp til str 51"



Laura Aylor

Opp til str 51"



Laura Aylor

Opp til st 47"



Laura Aylor

Opp til str 56"


* * * * *

Åååå nå har eg faktisk sovet i hele 3 timer! Eg ble plutselig veldig søvnig så mens Ali sto på kjøkkenet å tilberedte middagen til i morgen snek eg meg unna både
potetskrelling og rensing av rosenkål hehe

Nå står gryter og skåler på geledd og kalkuna står til tining :)
Ååå du kan tror eg GLEDER meg til den middagen!
Amira syns jo det ødelegger for hele Julekalkuna, men det gnistrer like mye i øya for det om haha

Her er kaffikanna full og lysa er tent og fredagen er langt fra over! Nå skal eg bare strikke kose meg resten av kwellen :)



KOS deg DU også :)





Go`klem fra ei uthvilt Vibbedille :)

Ingen kommentarer: