fredag 18. mars 2016

MÅ HA! -Nye StrikkeOppskrifter

Kate Davies

Åååå Kate Davies har så MYE flott design og nå har hun kommet med ENDA noe nytt!
SE bare på disse superflotte pulsvottene!

For at disse vottene skal bli helt optimale trenger du....


Bildet over
Kun Pulsvottene



Kate Davies

.....SELVFØLGELIG genseren som hører til!
Det vet eg du er enig i!

Både denne lekre genseren og pulsvottene over er
strikket i Kate sitt eget garn!
Du kan sjekke det ut HER!

Opp til str 48"/ 122 cm



Kate Davies




Kate Davies

Denne er ikkje helt ny, er fra Nov`14,
men akkurat like flott og trendy for det om!

Opp til str 49"


* * * * *

Jammen kom eg meg tidlig opp i dag! FØR kl 8! Jøss!
Herlig å starte tidlig og få ting gjort fra morningen av,
da har man resten av dagen til Kos og evn en kwil :)

Me skal starte på Sandnes i dag dvs Grønnsakbutikken :) Jepp, selv med flere Kg snop på boden så er det GRØNNSAKER me mer eller mindre lever på :)
Kunne aldri klart oss uten! Her er det grønt til HVERT måltid! Jepp, t.o.m til frokost! Jr har alltid halve matboksen
med agurker og paprika :)
Uansett hva me har til middag så er det alltid en eller annen type salat On The Side, uten grønnsaker hadde det jammen ikkje vært mye eg hadde fått i meg.

Etter Sandnes blir det en tur innom på Rema/Kiwi, ja for vanlig varer trengs også :) Eg må huske å gå innom Nille for telys(!!), må visst notere det på lappen her, de har forresten -40% på alle telys :) -Blir nesten krise hvis eg glemmer det :)

Først nå må eg bare svelge tilstrekkelig med kaffi slik at eg ikkje sovner på turen og så må eg på med
litt anstendige klær (Les;Ikkje pysj!) hehe

Og Så? Ja DA er det jammen meg FERIE!
JuHuuu

Eg må se om eg skal stelle i stand noe
GØY her inne fordi det er påske!
Har i grunnen ventet på noe som eg skulle brukes til GiveAway, men det lar vente på seg ;)
Uansett, de som venter på noe godt venter ikkje forgjeves :)


Men må eg få fart på legemet her :)

Følg med på SnapChat-@vibbedille
så kan me ha det litt gøy på turen i dag :)




KOS deg og ha en
Herlig Freeeedag!





Go`klem fra ei KjempeGlad Vibbedille :)

3 kommentarer:

Wenche sa...

Tror det blir en bra fredag her også. Har vært oppe siden kl 6, må være alderen. Vi skal en tur på butikken kl 12 og så er det nesten helg. Skulle ønske vi hadde en slik grønnsakbutikk her også, den kunne bare vært halvparten om så var. God fredag:)

AnnetteK sa...

God helg!

Hilde sa...

Så merkelig. Jeg satt og så på oppskrifter på Ravelry i går morrest og kom over de lekre pulsvarmerne og genseren til Kate Davis. Min første tanke da jeg så dem var at: Så rart at ikke Vibbedille hadde skrevet om disse…..hehe. DEJAVU!!!
Og i dag tidlig ser jeg at du har gjort :-)