mandag 28. mars 2016

Tøft, Røft og Flott i Store Størrelser -Strikkeoppskrifter

Beyenburgerin Brigitte

Eg skjønner at det kan være vanskelig å strikke til seg selv om man er stor, ikkje bare må du strikke mye mer og gjerne lengre enn hva andre slipper unna med, men det mest slitsomme er hvis du i tillegg er nødt til å ta frem mattekunnskapen og regne ut alt! Ikkje bare er det være mye arbeid, men plagget i selv vil jo også endre uttrykk!
Slik bør det jo ikkje være, alt er mulig når man strikker så hvorfor ikkje designe store størrelser?

Ble så glad i dag da eg ramlet over en designer som har laget nettopp plagg for store damer :)
Den første jakken her liker eg veldig godt og det er takket være Denne Jakken som eg ble forelsket i for flere år siden-garanter god passform :)
Håper du koser deg med det eg fant i dag;

Bildet over
Størrelse XXL
GRATIS oppskrift



Beyenburgerin Brigitte

Størrelse 38" til 60"



Beyenburgerin Brigitte

Størrelse 40" til 62"



Beyenburgerin Brigitte

Størrelse S-XXXXL



Beyenburgerin Brigitte


Måtte bare avslutte med et eventyrlig sjal! Nøkkelorda i disse oppskriften er Rille og Forkorta rekker :) Prøvd det før?
Ja forkorta rekker altså? Det er faktisk veldig kjekt :)
Riller blir jo både tøft og lekker uansett-
avhengig av hvilket garn du velger :) 


* * * * *

I dag er det skikkelig regnvær her i vest, det blåser og regner alt annet enn rett ned ;) Passer meg utmerket for å lade opp til hverdagen som starter i morgen :)

Starter brått for meg også da eg må TIDLIG opp!
Har legetime og nå håper eg han har en lur idè hva angår ryggen min :) Lei av å være "Kvalm" på feil sted hehe

Skal også få svar på et lass med prøver som eg tok rett før påske så her gjelder det å krysse fingrene for grønt lys
på det meste :) *Optimist*

Amira kommer hjem en tur i dag og muligens hun har med seg en god venninne som det er lenge siden eg har sett,
mye har skjedd siden sist; Hun har nemligen en skjønn
1 år gml datter :) Gleder meg, har tatt kanelsnurrer ut av fryseren så her er eg forberedt :)

Men nå først skal eg kosemose med strikketøyet :)

Håper du også har en god start på siste feriedag!




NYT DEN!





Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille :)

Ingen kommentarer: