mandag 23. mai 2016

BABYTEPPER: Du kan strikke Mange! -Gratis StrikkeOppskrifter


Foto: Siw/ Design Karen S Lauger

TEPPER! Ja er det noe som får bein å gå på
i baby/småbarnsperioden ja så er det tepper! Tepper i alle varianter og farger, det finnes et HAV å velge mellom!
Men som oftes er det faktisk de enkleste som er en gjenganger. Små babyer liker også kontrastfarger, det er med på å få barnet til å fokusere. Ikkje la dette stoppe deg fra
å virkelig slå til med et avansert og rålekkert et! Greit å ha et teppe for en hver anledning, ja for det brukes jo hele tiden, spesielt de første månedene :)

Ikkje bare det, men det er jo så kjekt å strikke! Ja for alle liker jo å strikke tepper, ikkje sant? Vet om mange eg som gjerne har oppi et 10 talls teppe ufo`er, ja for det er
gøyest å starte.....hihi

Dette slipper du med et BabyTeppe!
Du er jo nesten ferdig før du kommer i gang! Har funnet frem noen av mine absolutte favoritter!


Dansk Oppskrift



Brenda Lewis

Engelsk Oppskrift




Foto; VickiT/ Design: Ingrid Aartun Bøe

Dette teppe har eg strikket og det er veldig
enkelt å memorere

Norsk Oppskrift




Pam Mauser

Det aller fineste er faktisk det enkleste!
Et fint strikka rilleteppe er i mine øyne RÅLEKKERT!
Så er du f.eks en stolt tante med lite strikkekunnskaper,
ja så kan du nå imponere :)

Engelsk Oppskrift



Pinneguri

Dette teppe er på min EliteGrupper over tepper! Har flere av Pinneguri sine tepper og eg vurderer faktisk å kaste meg utpå nå til den nye verdensborgeren som kommer
i september! Hun er absolutt nr 1 på Design :)

Norsk Oppskrift



Suzanne Middlebrooks

Engelsk Oppskrift



Audrey Wilson

Ååå hva er vel søtere enn å pakke inn en nybada
baby i et hetteteppe!?? Aww

Engelsk Oppskrift



Willow Yarn/ Design; Rae Blackledge

Engelsk Oppskrift



Foto: Vibbedille/ Design; Melissa Dominguez


Dette er mitt teppe (Det på bildet). Eg strikket det til Ylva som ble født for 2 år siden og det er så KULT!
Strikket det i Safirgarn så dette er et godt og varm teppe :) Fisken har eg heklet på frihånd etter egen tegning
og sydd på ;) Teppe i seg selv har en kul Optisk Effekt


Engelsk Oppskrift



Det har i grunnen vært min greie å strikke teppe til de nærmeste som får baby, nå de siste gangene har det også blitt Nøstebarndress. Kjenner i grunnen at det hadde vært kjekt med et teppe nå snart....
Oj Oj Dette kan seriøst bli en TRAVEL sommer hehe
Satser på masse UteStrikking :)


Jr endte med å være hjemme i dag! Han kom hjem fra helgetur i går og var rimelig forkjølet og i dag morges hadde halsen hovnet ganske bra opp ja....Kjipe greier og eg håper det er fort forbigående!

Eg derimot har sanka heftig med MammaPoeng i dag for nå står det ei DIGER gryte med Jr`s favoritt å putrer på komfyren og nå skrudde han på poteteten!
Han holder jo på å sulte ihjel påstår han!

Hva middag er kan du sjekke ut på SnapChat (hehe) @vibbedille


Før eg nå svinger pinnene mine må eg få hengt opp
TaiKwon Do drakten til Jr, ja selvfølgelig har den ligget trødd nedi bag`en siden sist trening......
da må den vaskes gitt....Godt SOLA skinner :)

Deretter er det allerede klart for middag :)





Kos deg og ha en
Skjønn ettermiddag :)






Go`klem fra ei litt sulten Vibbedille :)

Ingen kommentarer: