fredag 6. mai 2016

Grått og Flott fra Veera Vàlimàki -Lekre StrikkeOppskrifter

Veera Valimaki

Regner med at du husker Still Light Tunic? Den er det Veera Valimaki som har designet og er har faktisk strikket
3 stykker og eg elsker det designet, kommer nok heller
ikkje til å gi meg med 3!

Anyway, hun har nå kommet med masse nytt nå i mai! JuHuuu

Mulig du tenker; "Dette ser jo så vanlig ut!?"
Men vettu, her det mye smarte og kjekke detaljer
og garantert at du lærer deg noe nytt!
DET liker me jo :) Vet iallefall at flere av disse
havner på listene mine


Bildet over
Opp til str 52"



Veera Valimaki

Opp til str 54"



Veera Valimaki

Opp til str 55"



Veera Valimaki

Str XS-2XL



Veera Valimaki

Opp til str 54"



Veera Valimaki

Opp til str 58"



Veera Valimaki

Opp til str 56"


Noe som eg liker veldig godt med Veera sine design,
ja utenom de lekre detaljene, det er at selve designet er RAUST! Ikkje bare går det opp i store størrelser, men det er romslige plagg og veldig behagelige passformer :) Det kan man like! Derfor eg elsker Still Light Tunika`en <3 



I dag sov eg etter planen alt for lenge, men pytt pytt
Uansett så hadde eg NOE i hode som eg bare måtte få en bekreftelse på og eg FANT!
JuHuuu

Se på dette LEKRE her du, Herlig med LAGER!

Sier bare èn ting:
Det KAN blir en SKUMMEL dag, om ikkje annet på Strikkefronten Mohaaaa



Her er det gutta som tar handelen i dag, eg er så sliten av den ryggverken at eg orker rett og sletten ikkje!
Eg vil mye heller være opplagt når Sjarmøren
og L.K kommer litt senere :)
Dvs eg bare skal gjøre det eg er best til:
Sitte her å ta meg ut HAHA




KOS deg og ha en
STRÅLENDE fredag :)





Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille :)


Ingen kommentarer: