mandag 30. mai 2016

If You're Happy and You Know it... -Gladeste StrikkeOppskrifter EVER!

Susan Claudino

Klarer bare ikkje helt å komme meg UT av denne Bobla eg befinner meg i altså, Beklager det, men hvis du irriterer
deg over min barnslige GLEDE kan eg godt
anbefale deg andre blogger? *ler*

Du som har kjent meg en stund vet at eg har en forkjærlighet for å strikke/hekle dilldall i perioder og nå er eg
litt sånn tilbake i Baby-Modus-Strikking
og da følger ting som dette med.

Dette er SUPRE prosjekter til å bare KOSE seg med og ikkje minst lære litt spennende, muligens NYE teknikker!
Ja for slike små krapyl som dette er ofte SPEKKET med lure triks og finurlige løsninger! Helt etter MIN smak!
Det kuleste er jo at det spiller ingen rolle hvilke farger du velger: ALT ER LOV nemlige!

Hvis du ikkje har egne barn, barnebarn, nieser/nevøer etc så skal eg LOVE deg at det er MANGE barn som hadde blitt GLADE for en festlig figur som DU koset deg med å lage!

Ja, me har f.eks noe som heter SYKEHUSBARNA - er sikker på at de gladelig tar i mot alle dyra og figurene du
hekler og strikker :) Det finnes et HAV av barn som
ville satt pris på de :)

Så derfor, sett i gang og strikk, ja om du trenger en unnskyldning til å gjøre det :)



Bildet over


Susan Claudino




Susan Claudino




Susan Claudino




Susan Claudino




Selv om eg var sen i seng i går klarte eg å karre meg ut av senga i 9 tiden, passe omtåket og i ørska! Kan godt hende at det blir en liten kwil på sofaen etter hvert :)

I dag er det meldt et HEIDUNDRANDE vær her i vest! Ja bare sjekk HER! Sett så gale!?!?! Det beste er jo at dette bare renser skikkelig opp før Go`været trør til fra i morgen av- DA blir det nok brunfarge på meg også etter hvert :)

Det løgnaste er jo at eg må ut MIDT i dette været å hente Jr!
Kan virkelig bli en frisk og actionfylt svipptur det hehe

Har i grunnen veldig lite planer utover det, tror ryggen trives mest i ro i dag så eg får ta fatt på strikketøyet! Holder på med hodet på sau nr 2 og denne blir slik eg VILLE!! Blir nok iallefall et par til, ja eg må jo strikke alle 3 :)

Før eg setter meg helt til rette må eg bare ta en shainings på meg selv, har et nyvaska kråkereir som må stelles først :)

NÅ er det BARE 3 Skoleuker til SOMMERFERIEN!!!!
Fy søren denne våren har godt fort altså!




Kos deg og ha
en FLOTT mandag!





Go`klem fra ei noe sliten Vibbedille :)

1 kommentar:

Unknown sa...

Å de giraffene var bare übersøte!!
Frk 9 år eeeeelsker giraffer.
Tror jeg må se litt ekstra på dem, jeg er absolutt ingen diller,
velger da mine egne løsninger ;o)
Her drukner vi i dag, så at det skal være sydensommer her i morgen
er litt vanskelig å se for seg. Men det blir nok bra.
Ha en flott dag videre.
Rolig her også, 3 dager med farting er utmattende, men veldig koselig mens det står på. Men nu er det oppladning.