lørdag 7. mai 2016

Når Sommeren PLUTSELIG kommer......-Festlige StrikkeOppskrifter


.....ja DA er det NYDELIG å slafse i seg en
ISKALD vannmelon!
Jammen var den full av smak også! Jammy!
Lett og Nydelig :)

Det ble til at eg durte avgårde 1 time tidligere i dag når eg skulle hente Amira, så det var søren meg godt at eg
kom meg opp noe tidlig :)

Fikk plukket henne opp etter at hun hade hatt
hudpleie-kos på en salong :)
Herlig med et lite avbrekk sånn  midt i eksamen!
Ja hun startet i går og skal nå holde det gående et par uker! Den første eksamen varer i ei HEL uke!




Satt å KOSET oss på terrassen hjemme hos Amira og jammen hadde de kjøpt seg NY grill i går! Det var jo litt av en "Ferrari" må eg si så nå venter eg bare på invitasjonen hehe

Det var skikkelig varmt der i sola og det var heldigvis ikkje bare eg som hadde rennende svette i dag hehe
Dvs det var slettes ikkje noge hetetokt! Tror eg reagerer på noe pollen eg! Potte tett i nesa, øynene er røde og renner konstant! Veldig irriterende, spesielt om eg har lyst å ha på meg litt sminke når eg går ut! Ser jo til tider ut som eg bærer på en tung sorg av et eller annet slag!

Vel vel, eg kasta meg sjøl ut fra Amira og de for hun måtte tilbake til eksamen og eg skulle hjem og videre på
TUR trodde eg......hihi.....




Men her ute i Tananger blåste det Stikker & Strål så Ali var vanskelig å rikke, men lovet meg tur i morgen hvis vinden løyet-Typisk det; Blir det varmt så blåser me av!

Jaja, da var det bare å finne på noe annet og noe som nesten er like herlig er å rake beine!!
Mmmm det er så skjønt og så avsluttes det med å "sause" beina inn i en kjølende krem og eg føler at eg svever :) Skikkelig SommerShaining :)




Da var det jo bare å innta posisjonen i en sommerlig pysjbukse og ei ALT for stor skjorte-
Luftig og herlig! Her skal Hetetoktene møte motstand! HAHA

Nå for litt siden kom Jr hjem etter nesten 4 t
FRIVILLIG sprinttrening på stadio`en!

Du snakker meg om å ha fått TIDENES vannblemmer på tær og føtter! Å han skal løpe stafett på tirsdag! Da gjelder det
å "handle" fort! Laget et godt og varmt fotbad med grønnsåpe og satser på det beste :) Så nå nyter eg litt ME TIME for
Ali kapitulerte og tar seg en kwil :)

Hadde det ennå vært vindstille kunne eg jo ha.....


Phoeny

.....ha sittet på terrassen med strikketøyet!
Men eg gidder ikkje løpe etter garnet.....



Phoney

Gleder meg til det blir så varmt og flott at eg kan kaste litt mer klær og bli brun!



Lørdagen ble neimen ikkje så verst den!

Eneste minuset hvis eg kan si noe så blir det ikkje middag! HAHA Ali GLEMTE å ta ut Entrecoten i går så det får me ha
i morgen :) Dermed blir det Kylling/Pasta Salat i dag også, passer meg utmerket :) Har også litt minipizza og Swiha med fetaost som me skal varme i ovnen :)

Men NÅ!???
Jo nå først skal eg ta frem strikketøyet og eg tror muligens eg må "Elle Melle" litt for det har blitt litt vanskelig nå hehe Snakk om å lage egne problemer :) 

Jaja Anyway;






KOS deg og ha en Fortryllende
ettermiddag og en Herlig Kwell :)






Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille :)

1 kommentar:

Ruths datter sa...

Ja her i Bergen har vi også en nydelig sol og varmt for en gangs skyld. Selv har jeg arbeidshelg så det blir ikke full nytings, men bra for de andre da. Ønsker deg en fin helg