torsdag 19. mai 2016

Strikk Puter til Hagestuen eller Terrassen! -Gratis Oppskrifter

UllCentrum- Karin M Andersson

Nå begynner det så vidt å bli møblert på vår terrasse,
eller dvs stolene har kommet i hus og står enn så lenge i stua og venter på sol og 20 grader.....Håper at det etter hvert kommer mer møbler, hadde gjort seg med en liten sofa
eller no! Ja et møbel som eg kan fylle opp med PUTER!
Ja eg digger puter, jo fler jo bedre! I senga har eg ikkje mindre enn 5-FEM bare for meg selv + 2 dyner hehe

Det ligger også en del puter å slenger rundt i stua også,
men me har bestemt oss for å anskaffe en ny og STOR sofa`lignende sak i stua! Eg VIL/MÅ ha en "hestesko" sofa, jepp, en DIGER en vil eg ha og den skal fylles med de herligste puter! Regner med me får kjøpe noe for om eg skal strikke så vil vel den første være UTSLITT før den
siste blir ferdig *ekspertpådilling.no*

Anyway, HÅPER du også liker puter, for her kommer et
lite knippe med oppskrifter!

HUSK: Har du et maskeantall og ei innerputa, ja så kan du strikke eller hekle AKKURAT slik du vil :) 


Bildet over
Svensk Oppskrift


Kaffe Fassett

Engelsk Oppskrift



UllCentrum-Marite

Svensk Oppskrift


Ullcentrum-Marite

Svensk Oppskrift

Julie Berg

Norsk Oppskrift

Siden det både snør og regner flere steder i dette "rare" landet vårt + at værutsiktene slettes ikkje er så lyse så har du god tid til å fylle opp iallefall en stol eller 2 med puter!
Bruk det garnet du liker eller har for hånd og sett i gang :)

Vettu ka? I går kwell prøvde eg "Sofies Mamma"
(Den grå genseren med grønne blomster på) på meg selv og den ser helt supert ut! Etter egne mål har eg ca 30 cm glattstrikk igjen før eg strikker vrangbord. Fy søren den var MYK og GOD!
Mye mykere enn den "Skappelen" genseren eg har ennå eg strikket den i orginalgarnet! Den er helt bløt,
Åååå men eg skal KOSE  meg!

I kwell skal Jr på trening og me er sjåfører som vanlig og eg håper på opphold slik at me kan ta oss en tur i Hafrsfjorden eller kanskje til Ormen Lange?? :) Regner med at me sikkert kommer til å blåse bort i tilfellet, jadda, det er selvfølgelig meldt KULING til kwellen! BOMBE!

Enn så lenge skal eg gjøre fint lite siden Ali både
vasket og hang opp klær i går kwell +
at dagens middag står klar:) Ja, eg vet eg har det godt, men skulle ønske eg kunne bidra med litt mer enn det eg gjør...

Finner bare frem strikketøyet eg :)




KOS deg og ha en
Strålende Torsdag!






Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille :)

Ingen kommentarer: