tirsdag 10. mai 2016

SJØBADET i Tananger


Sjøbadet her i Tananger er en ny perle som ble bygget i fjor sommer og det er så NYDELIG her ned!
Tenk, bare 5 minutter med bilen fra sin egen dør :)



Var nesten ikkje et menneske her i dag, men så var det også midt i arbeidstiden så eg regner med det blir fult etter "ordinær" middag :)



Da Jr kom hjem i 13 tiden var han helt svett og utslitt
og ville bare ned å bade!
Han hadde da syklet HELT fra Sola Ungdomskole hvor han hadde sprunget Tine Stafetten :)

Ali hadde bakt så me spiste bare litt av....


...disse deilige her før me pakket bag`en og kom oss i bilen :)



Eg skal LOVE deg at det var KALDT i vannet!
Her fylles bassenger ved hver flo så det er kun havvann
og ingen oppvarming! Kan tippe utifra blåfargen på beina
at det var ca 10 grader! MAX!

Når t.o.m Jr har trøbbel med å dukke seg DA er det kaldt,
eg måtte lokke han med Go`saker for å få han til å svømme hehe Etter en del sulling kastet han seg
uti det og Premien.....



...ble kjøpt på butikken da me kjørte hjem :)
DENNE var VANVITTIG herlig kan du tro!!! Eg ble helt gelè
i beina av den "Cookie Dough`en" <3
Det blir MIN favoritt :)



Gi meg noen dager med mer sol og denne
kroppen blir knallbrun! hehe



Om ikkje annet så ser det jo sykt fristende ut,
men på meg ble det KUN et fotbad :)



Som sagt så hadde Jr sprunget Tine Stafetten og pga av et fall på Jr sitt lag ble det en 5.plass - Veldig synd for det var utrolig god og hadde utmerkede tider på trening, jaja....
Neste gang!


Selv om me bare var ute et par timer er eg helt utslitt!
Hadde jo smørt meg med sololje så det var rett i dusjen
da me kom hjem og nå sitter eg egentlig bare her å svever :) Det er SÅÅÅ herlig!

På strikkefronten så har eg fått startet på mønsteret og det skal eg kose meg med nå! Mulig det kommer en sneakpeak senere hihi Kanskje du lurer på hvilken farge det ble??
Kan iallefall LOVE deg at det ble FINT! JuHuuu





KOS deg videre og ha en
Fortsatt fin ettermidddag :)






Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille :)

Ingen kommentarer: