onsdag 18. mai 2016

Kule Gensere -Gratis StrikkeOppskrifter

Rachel Søgaard

Nå skal eg prøve å tilfredsstille alle! hihi
Det er jo iallefall lov å prøve :)

Selv har eg ingen problem med engelske oppskrifter,
men selvfølgelig så vet eg-Uansett hvor mye eg maser, så er det noe som bare ikkje liker det. Det respekterer eg.
For hver gang eg legger ut engelske oppskrifter får eg alltid mange meldinger på OM den finnes på norsk,
eller om eg kan oversette....

Oversette er ikkje bare noe en kan gjøre, da må man f.eks har tillatelse fra designeren.
I noen tilfeller har eg hjulper strikkere via chat på FB når de vil prøve seg på engelsk oppskrift, dette går faktisk
veldig greit å gjøre :)

Men NÅ, nå har eg funnet noen opskrifter som er på språk ALLE kan skjønne+at de er GRATIS!
Dvs at disse oppskriftene er enten på Norsk, Dansk eller Svensk, så da er det vel for alle? Selv sliter eg faktisk en del med dansk oppskrift, men me er alle forskjellige.
Håper de faller i smak :)


EN KNALLTØFF genser!
Oppskrift på Dansk, Tysk og Engelsk



Liselotte Weller

Denne har eg hatt lenge på lista mi.....en dag....

Oppskrift på Dansk



Jacqueline van Diller

Oppskrift på Svensk



Drops Design

Ååå denne har eg lyst på, men ikkje i Paris...
En genser som funker like greit over
pysjbuksa som en Jeans!

Oppskrift på Norsk



Reklamebyrået/Tine
Designer; Pinneguri


Råeste genser EVER spør du meg! JA, eg har den selvfølgelig på lista og eg kjenner at tiden nærmer seg, er jo derfor at eg har dratt den opp igjen....Skikkelig Flott og Kul :)

Oppskrift på Norsk


Sånn, da håper eg enda flere av dere er fornøyde :)
Her er det gensere for hvert sitt bruk og alle er i grunnen helårsgenseren noe som passer extra bra her til lands hehe Ja for alle har vel opplevd 4 års tiden på en (U)vanlig dag? Nei eg snakker IKKJE om Vivaldi, men været!
Vivaldi derimot er jo utrolig flott.....*mimrer*


Å neida, det ble da slettes ikkje noe strikking på meg.....Krabba i seng heller eg og sov i over 2,5 time....
Gir opp snart, jammen godt eg snart skal til legen + sykehustimen nærmer seg, det er på tide å få en KLARHET
i saker og ting....*Lei*....


Men NÅ, skal eg strikke, eg lover og det blir nok
"Sofies Mamma" som skal få kjørt seg! Ja med det kalde været me har så kan jo det passe fint med en
myk alpakka genser :) Mmmm





KOS deg og Nyt
en Herlige Kwell :)






Go`klem fra ei kaffitørst Vibbedille :)

Ingen kommentarer: