mandag 9. mai 2016

MER SommerSjal- Norske og Gratis Strikkeoppskrifter



Drops Design

Sjal Innlegget fra i går tok litt av og det viser at det populært med sjal nå til sommeren, men faktisk var veldig mangen av dere fortvilet siden samtlige var på engelsk. Eg Tipset jo om at det var masse flotte sjal inne hos Drops som er på norsk, men flere av dere var ikkje så godt kjent "der inne" og hvordan man kan stille inn sine søk på spesifikke kategorier.

Da gjør eg det bare enkelt og det er å legge ut noen av de eg selv kunne tenke meg, men ikkje gi opp å lete på Drops -
Det er faktisk mye lekkert der inne :) Har strikket etter noen Drops oppskrifter, men min oppfatninger var at oppskriftene var litt "tunge"? Det er noen år siden så kanskje akkurat det har bedret seg? Det er i grunnen èn av årsakene til at eg elsker engelske oppskrifter, der står det klar og tydelig hva du skal gjøre noe som mangen av de selvstendige strikkedesignerene her i Norge også har skjønt :) 

Anyway, her kommer noen av mine Drops Favoritter:


Bildet over




Drops design




Drops Design




Drops Design




Drops Design



Sånn, da er det ingen unnskyldning, det er bare å sette
i gang med et flott sjal til du skal innvadere stranda :)



Her er vinden løyet en del, men skal visst snu å komme "inn" igjen utover dagen. Ergo burde eg benytte meg av formiddagstimene til å få noen fregner...Hmm
Foreslo for Ali at me kunne ta et par timer i en solstol ned på Beach`en her, men han har tydeligvis fått en skikkelig runde med bihulene og da er det ikkje i sola han ønsker å være....

Eg er dessuten litt GIRA på det nye prosjektet for nå har eg funnet NOK en mønsterfarger! Blir litt klamt å strikke i dette Air-Garnet i sola så eg få se hva eg gjør. Dessuten renner øynene så sykt når eg er ute og det er ikkje lett å se....
Tror gjerne eg reagerer på Bjørk?
Er det det som "Popper" nå?
Irriterende er det iallefall!

Anyway skal eg få på meg SOLKJOLEN for
å unngå å renne bort!
Sette meg på ei hvit dyne (Svart skinn funger dårlig!!)
og bare nyte dagen enn så lenge :)






KOS deg masse!
NYT dagen for snart blir
det visst kaldt igjen...






Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du får kjøpt reseptfrie øyedråper, nesedråper og tabletter på apoteket. Hvis øyene dine er det største problemet kan du jo vurdere dråpene. Tablettene bør vurderes i forhold til de andre medisinene dine, så de ikke virker mot hverandre eller forsterker hverandre. Men alt det vet du helt sikkert:).
Her er et også strålende vær, har vært det hele helgen. Ingen vind og det blir nesten for varmt... Skal ikke klage, bare kroppen som har fått litt temperatursjokk, hehehe.
Sokker, sjal og annen småstrikk er fint nå. Men kan ikke la være å strikke andre ting også, en ulljakke og ullgenser og slikt jeg heller.
Klem Merete