onsdag 25. mai 2016

Stillig, Lekkert & Luftig! -GRATIS StrikkeOppskrifter

Espace Tricot


Ååå skal jammen si det ble VARMT i dag!!
Nevnte eg ULLstrømpebukse i morges?? Joa eg angret på det etter hvert kan du si! Heldigvis hadde en lett og luftig tunika på meg så eg overlevde-Nesten!

På bakgrunn av dette har eg funnet noe skikkelig
STILIG & LUFTIG!
Sjekk de fargene da - *Henført*
Dette er MINE favoritter!



Pashmina Stripes
Bildet Over



Espace Tricot

  Simple Hemp Tote



Espace Tricot

Villeneuve



Espace Tricot

FireFly Tunic



Espace Tricot

Ombre Tank



Espace Tricot

Double-Take Tee



Espace Tricot

Léger



Espace Tricot

Simple Hemp Tote

Alle disse kan du finne under èn og samme link +
en hel masse annet flott! Når du kommer inn på siden bare scroller du rolig nedover og plukker med deg det DU liker,
det gjorde eg :)

Du klikker deg inn her på TRICOT PATTERN

Se nyt, lagre og KOS deg!




Etter besøket hos legen i dag kjørte eg å hentet Amira slik at hun kunne få handle (Hun er midt i eksamen og uten bil)

Jammen fikk eg meg en SØT gave! Ny vannflaske som eg absolutt er avhengig av :) Var den ikkje fin vel?
Skikkelig god å drikke av er den også :)
Kjøpt på ebay for den som ble fristet :)



Ellers er dette en GOD del av tingenes tilstand her i heimen! RETT FORAN MEG hehe

Som nevnt så startet jo Jr opp igjen på TaeKwon Do og nå er Sparringsutstyret i hus og da trenes det sent og tidlig!
Han har grønt belte, ny gradering om 2 uker og til høsten stiller han for første gang i konkurranse - SPENNENDE!

Ang legebesøket så gikk det i grunnen "smurt"
Kom for første gang inn med EN gang!

Var vel inne hos legen ca 40 min og da er alt ajoùr og reseptene mine er klare for ferie, dvs de er fult opp så
neste fredag tar eg forhåpentligvis FERIE fra
alt så heter leger og prøver!

Derimot var det en SYK kø til Lab`en og det tok sånn tid! Etter en halv time gikk eg i informsajonen og spurte om det var greit at eg kom tilbake fredag morgen for eg hadde tross alt FASTET siden midtnatt i går.....Begynte å bli litt svimmel og det var skikkelig varmt på det venterommet!

VIPS så fikk eg gå forbi HELE køen! Dama traff på stikk nr 2 og klarte UTEN problem å fylle 7 glass "SMOKK"!

WOW! Det har vel ALDRI skjedd før!
Nå gjelder det bare å krysse fingrene for at det IKKJE er noe TULL med nyrene mine......


Deretter kjørte eg altså til Amira og me handlet sammen før hun kjørte MEG hjem og hun fikk låne
bilen til i morgen kwell :)

Da eg kom hjem hadde Ali kokkelert Verden Beste WOK med kyllingfilè og masse grønnsaker + salat og stekte potetet med koriander! (Potata Harra)

NÅ er det KUN Me-Time som gjelder, er faktisk helt pompa!
Godt det snart er helg hehe





KOS deg og ha en
Skjønn Kwell :)







Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille :)

Ingen kommentarer: