torsdag 12. mai 2016

Flott Tur på Hestholmen


Jadda! KaffiTur på sjøberga er noe me virkelig elsker!
Vind i håret og lengst mulig ned og ut til sjøen,
der har du oss :)



Utsikt mot Flatholmen
(Du bør virkelig ta deg tid til å lese den tragiske historien...)




Eg får ikkje nok av slike turer,
selv om det ikkje blir så mye som ØNSKET!
Er TAKKNEMLIG for hver gang eg kommer meg ned hit!
Her henter eg masse god energi og det er fantastisk herlig
å kjenne vindene røske til i håret!

Hvert år sier eg at eg SKAL ut til Hellestøstrand midt
i oktober når høststormene herjer, men hvert år så feiger
eg ut! Kanskje eg skal prøve i år?? Ja eg har god nok jakke så det er ingen unnskyldning hehe Det ser så utrolig flott ut når eg ser bilder fra lignende turer 



*Sjelefred*



Ali er også veldig flink til å ta masse bilder og når me kommer hjem bytter me hehe

*Hvis eg får det Glansbilde av deg skal du få 2 av meg!*




Klarte ikkje å komme nærmere! Syns eg var mer enn god nok som klarte å "karre" meg så langt med den
TEITE ryggen min.....Nå syns eg det er NOK!



Det har begynt å skye til fra Nordvest.....



Etter et par trokk i myra fant Ali ut at det var lurt å holde seg på den smale stien....HAHA



Mmm Kaffi i det fri <3 



"La meg nå se om eg klarer å sette meg her...."



"ALI! Slutt! Eg er jo ikkje klar ennå!"



"Å DU altså" <3 



Etter halvannen time var det på tide å ta brua fatt
og komme seg tilbake på fastlandet :)



Utsikten da blir fort en ganske annen...
Syns i grunnen dette er ganske trist eg...
*Money Money, not so funny...*




Da er det bare å GLEDE seg til NESTE tur!




KOS DEG!
Ta deg en tur ut!
Strikketøyet kan bli med :)






Go`klem fra ei TAKKNEMLIG Vibbedille :)

1 kommentar:

Gunn kristin sa...

Sjø og berg hører sommeren til. Fine bilder!