tirsdag 31. mai 2016

SommerPlagg -StrikkeOppskrifter

Sara Gresbach

I år skal det være striper og aller helst Maritimt! Det finnes nesten ikkje noe renere enn det! Husker selv fra `80 -`90 tallet da alle gikk med hvite båthalsgensere med blå striper :)

Siden sommerværet her kan være så ymse er det godt med diverse sommerplagg både med og uten arm, fant et fint
knippe fine sommerplagg som du kan legge inn i lista de :)


Bildet over
Opp til str 51"



Sara Gresbach

Str 2-12 år




Sara Gresbach

Str 2-12 år



Sara Gresbach

Opp til str 44"



Vettu ka? Eg rigget til med gulvteppe, stoler, bord, duker
og puter ute, men eg orket IKKJE der! hehe Det var faktisk ganske så varm så eg satt INNE å strikket i steden for hihi
Nå derimot kan me bare ta det inn igjen for det ser ut for at regnet kommer snart.....
Neste gang, DA skal eg sole meg :)


Sauen har kommet på pinnene og det er så gøy!
Klarer nesten ikkje løsrive meg for eg skal avgårde å hente Amira på jobb og kjøre henne hjem *MammaPoeng* <3 
Hun har JUBILEUM!!! 5 år i Elkjøp! JuHuuuu jammen ikkje verst når du BARE er 20 år, ikkje det?
Tror eg må overraske henne litt :)
Eg er så STOLT av henne <3

Må nesten stikke å få av meg pysjbuksa og komme meg avgårde før RUSHET okkuperer veiene!





KOS deg videre og NYT
Ettermiddagen :)







Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille :)

Ingen kommentarer: