lørdag 28. mai 2016

Kitchener Stitch -VIKTIG i Dagens StrikkeProsjekt


Endelig kom dagen og ikkje minst prosjektet som TVANG meg til å lære meg Kitchener Stitch!
Joa, eg har strikke mange prosjekt hvor slike masker blir anbefalet, men eg har ALLTID lurt meg unna
og bare montert vanlig....

Med Denne sauen ser eg absolutt viktigheten i lære det!
Da var det bare å få på seg Headset`et, finne frem nåla, koble opp YouTube og forsvinne inn i "LæringsBobla"




Jammen ikkje verst dette til å være FØRSTE gang!??
Eg sverger, har aldri lært meg dette før nå i dag hehe
Eg er SIKKER på at mange har gjort som meg og bare montere vanlig og eg er SIKKER på at flere av dere som nå har en sau på pinnen også kommer til å montere vanlig!
IKKJE GJØR DET!

Bruk dette prosjektet til å lære noe nytt!
Siden dette prosjektet er så lite, ja for maskene skal sys på BÅDE kroppen og hode, syr du det sammen vil mye av sauen bare "forsvinne"

Eg så flere filmer før eg fant en som funket for meg,
DENNE FILMEN så eg om igjen og om igjen mens eg sydde sammen sauen! Nå tror eg det sitter, men filmen kommer
nok på igjen når hodet er ferdig :)




Et annet "Problem" oppsto også i dag! Omsider var den
5 kilos store sekken med Vatt som eg kjøpte for ørten år siden TOM! Hvor typisk er vel ikkje det!?? Argh!

Mens eg tok eg røyk og planla neste "Trekk" kom eg på at me hadde flere slike Ikea Puter på vaskerommet,
tro om det ikkje var Vatt inni de??

De var så støvete at eg omtrent mistet pusten, frem med saksa og ut på terrassen! Er sikker på at eg vekket
naboen pga GLEDESHYLET!
YES! Det var søren meg skikkelig Vatt inni puta! REDDET!!



Da er eg klar for å sette i gang med hodet for 2. gang hehe
Jepp, eg klarte å strikke det første FEIL VEI! hehe
Joa, det går an!!




Siden været er som dette har eg ikkje tenkt å bevege meg så veldig mye, ja bortsett fra bordet når Ali serverer maten litt senere-Skal nemligen strikke SAU! Bæ-æ-æ

Har hørt fra flere om at sauer er under produksjon! SÅ GØY!

Når eg er ferdig med den eg holder på med skal eg bare fortsette på den neste, så enkelt som bare det :)






KOS deg MASSE
og Nyt resten
av Ettermiddag <3 






Go`klem fra ei VELDIG ivrig Vibbedille :)

Ingen kommentarer: