mandag 2. mai 2016

SommerJakker - 5 Herlig StrikkeOppskrifter

Ela Torrente

Eg elsker strikke jakker, har en del, men er fortsatt på jakt etter den Ultimate lange Kosejakken!
I mens kan eg nyte disse lekre og tøffe sommerjakkene, noen med kort og noen med lang erm.
Ang armlengde så er jo det det enkleste å regulere selv, strikk den så lang/kort som du ønsker :)

Jakkene er fine både til bukse, skjørt, kjole eller shorts, ja du kan også like gjerne bruke de til Høst/Vinterbruk,
herlig med en tynn jakken under :)


Bildet over
Opp til str 54"



Ela Torrente

Opp til str 54"



Ela Torrente

Opp til str 50"



Ela Torrente

Opp til str 53"



Ela Torrente

Opp til str 49"


Alle disse jakkene er strikket i Merino, nok et bevis på at Merino funker like godt til sommerbruk som vinterbruk :) Helårsjakker kan man virkelig like :)


* * * * *

Aha dette blir ei herlige og korte uke!
Starter allerede i dag hehe Det er Svartbelte Gradering
i kwell noe som tilsier at Jr sin trening utgår, vanlig skole
i dag og i morgen, deretter skal Jr sin klasse
(+ over 2000 andre elever) være med på OppTur med
Norsk TuristForening på onsdag, fri på torsdag
og planlegging på fredag = HERLIG!

Målet for dagen, på strikkefronter iallefall,
er å få armene på tråd :) Ja det skulle jo være fult mulig om eg ikkje sitter her å DILLER så mye!

I går hadde eg EGENTLIG planer om å bake PolarBrød,
men så trengte mor mi TommelAssistanse på Selbu votten så da ble det besøk i 9 (!!) timer i steden for hehe Har lovet Jr
å bake dette en stund og nå passet det litt bra pga turen på onsdag. Nå får eg se når det blir, kanskje i ettermiddag?
Ja det er det egentlig KUN ryggen som bestemmer....

Nå derimot er eg klar for dagens første strikkeøkt!
JuHuuu

Da passer det veldig bra at det er Kuling & Regn ute!
*BlåsBortDagMedBortoverRegn*





KOS deg og NYT
Inneværet :)






Go`klem fra ei Ukeklar Vibbedille :)

Ingen kommentarer: