tirsdag 17. mai 2016

Dagen Vår i Bilder


Dagen startet med at Ali dunket meg ut av senga kl 7, det var avtalt for eg trenger alltid litt med tid til å komme meg til hektene, dermed fikk eg en time alene først med kaffikoppen.

Ali kom sigende i 8 tiden og oppvåking til Jr startet halv 9
og han var vel utav senga ca 45 min senere ;)



"MAMMA!!! Eg får solå rett i øyene!!!"



"Bedre??"








Eg var så lur kan du tro! Jepp, for eg bestemte at me okkuperte et BUSSKUR! Der hadde me det godt og varm i ly for vinden + at eg kunne SITTE helt til Jr sin skole kom :)
Sparte ryggen en del på det kan du trygt si :)

Tror det var flere som kunne tenkt seg denne plassen hehe
SORRY! Her er det fult hehe




Savner den GAMLE veteran brannbilen!!
Tror eg må skriva brev til Ordføreren eller no...




YEAH! Eg fant han i toget!



Blinkskudd av Jr sin kamerat :)



Me var på stadioen en stund og det gikk ned
på hamburgere hos Jr! Deretter var det å ta DART-Bulene
for seg, blir aldri for stor til det :) 

Jr fikk for første gang være igjen alene med kamerater på Stadioen, STAS, og han kom seg hjem selv :)


Folksomt på Stadioen



Amira feirer dagen sammen med et vennepar som har ei lita jente på 1 år :) Hun har for første gang bunad på seg som voksen og sparingen til Frafjord Bunad er i gang!

De skulle både gå i og se på tog, Grille og kose seg :)




Ali syns det var kjempekjipt at ballene var innelåst....



TAKKET være Joker ble det søtsaker
til kaffi og kos litt senere....



...Ja for nå er me mette etter Meza -
KnallGODT som vanlig :)


Ali gikk for å kwile litt og Jr og eg praktiserer litt ME TIME!
Om en liten stund skal me IGJEN en tur på Joker, Jepp,
for Jr vil ha litt Snop som bare Joker har :)

Ellers fortsetter ettermiddag og kwellen som en rolig dag
og verken eg eller me skal gjøre noe særlig :)
Kan godt være at eg tar meg en blund også :)





KOS deg MASSE!
NYT Denne FANTASTISK
Flottte Dagen :)




Litt kaldt, men ellers Upåklagelig være :)






Go`klem fra ei Fornøyd og Glad Vibbedille :)

Ingen kommentarer: