fredag 27. mai 2016

Kunne Du kledd en Baby i dette? -Tøffe StrikkeOppskrifter

Baby Goth Knits

Som me alt annet må man rett og slett bare innse at me er ALLE forskjellig og DET er noe eg liker :) For et flott mangfoll me har, åpnet opp både øynene og hjertet ditt
og livet blir straks MYE rikere!

JA eg kjenner til ungdommer som har Gothic og vet du?
De er faktisk flotte ungdommer! Ja de kan se litt skumle ut,
men det er ikkje dermed sagt at de ikkje er BRA!
De finnes alle type mennesker i alle form for
grupper og samfunn!

Anyway, tilbake til StrikkeOppskriftene;
Ja, hvis eg hadde hatt en Baby i dag kunne eg fint kledd H*n i noe av dette, ikkje hele tiden, men kunne hatt det som
et antrekk :) Uten problem, syns det var TØFT eg!

Hvis dette er noe du vil strikke er som VANLIG den utheve skrifta under hvert bilde LINK til hvor du kan kjøpe oppskriftene eller laste de ned :)


Bildet over




Baby Goth Knits




Baby Goth Knits





Baby Goth Knits

Digger måten trykknappene er brukt på! STILIG!




Baby Goth Knits




Da har me tatt helg her i heimen! Sola skinner og naboen spiser middag ute :) Har faktisk litt sånn SOMMER
følelse i kroppen! Det er lov å håpe!

HelgeKosen er hentet hjem og Ali skal digge til en DIGER bolle med KyllingPastaSalat i morgen for da har me også mat på søndag! Dette var det eg som bestemte hehe Jepp, for da trenger ikkje Ali kokkelere hele helga hvis det blir flott TUR vær! Dessuten er maten SUPER å ta med seg ut :)

Ååå det nærmer seg virkelig SOMMER FERIE nå altså!!! JuHuuu
Det er jo BARE ca 3 uker, er det mulig liksom!?!?!


Men nå satser eg på FINE kwellen
Med MASSE strikkings :)

Oppskriften på de første Sauene i Forrige Innlegg er i Boks så dette kan i grunnen blir litt utrygt...






KOS deg og NYT
en Herlig Fredag!






Go`klem fra ei avslappet Vibbedille :)

Ingen kommentarer: