lørdag 21. mai 2016

Eg gikk på en SMELL...


I`m LOST! Just Saying......SORRY!

Ja i går ble eg helt på tuppa da denne dukket opp,
ja eg blogget om den i Innlegget i morges
Det var så pass heftig at eg sto på hodet nedi kurvene her for å finne "resten" (Les; 3 nye nøster) etter
CoolDown genseren min :) Disse lå KLAR da eg våknet
og det gikk ikkje lenge før eg kastet meg på nok en pinne!



Eg strikker den minste størrelsen som er 0-6 mnd, derfor gikk eg ned i pinnestørrelse til 3,5 for eg vil heller holde meg i den minste skala`en da eg vil den skal passe
nokså med èn gang!

I septemter passer den nok best med en strømpebukse under, men man vet da aldri-Har vært varm i september før :)

Uansett er dette et type plagg som kan brukes lenge!
Det er bare å flytte knapper og bruke neste knapphull,
ja om du skjønner :)

Åååå men denne blir så SØT!
Jammen flaks at det var ROSA garn eg hadde, var jo midt
i blinken -NOE rosa er obligatorisk <3 



Begynner å bli skikkelig imponert av Merino Ex Fine altså
og det passer jo bare ENDA bedre til Babytøy! Ja det skal veldig mye til at det kan sige på en liggende baby hehe

Hvis eg husker riktig skal eg ha noen nøster med
Brunt Melert også, ja inne på lageret vettu!

De nøstene stammer fra en HORRIBELT prosjekt fra noen år siden hvor eg standhaftig mente at 3-TREdobbelt
Merino Ex Fine var PERFEKT til en kåpe som som ikkje bør nevnes.....Ja det skulle liksom bli kåpe til meg!!!
Det er første gang eg har opplevd at eg prosjekt VOKSTE uten å bli strikket på! HAHA snakk om TYNGDE! OMG

Derfor er eg sikker på at eg har en del av dette liggende.....
ja eg kjøpte 3 kg med garn minnes eg, garnbutikken bestilte 3 kilo til slik at serienummeret skulle være likt.....
Alt det styret eg laget hehe *Håpløst*


* * * * *


Hva gjør et ektepar når de har låst dørene
og er HELT alene hjemme?

-Går rundt nakne?
-Lager mat i trusa?
-Sex på stuegulvet?

Ja sikkert noen som gjør det også, men Ali
og RYDDER I SKAP!!!
Joda, eg er ganske sikker på at me begynner å bli gamle....

Ali har stått å strøket skjorter i MANGE timer samtidig som han klaget på lite hengeplass....DA fikk eg en IDÈ!
Me har nemligen et Linskap i gangen som det oppbevares ALT annet enn Lintøy i..... Reiste meg opp og gikk ut
å TØMTE skapet på et BLUNK! Yeha!



Sånn! sa eg, NÅ har eg fikset plass til deg og eg GLISTE!
Ali bare ristet på hodet, men eg var jo kjempefornøyd, ja ka tror du ikkje eg fant av BortGlemte saker og ting!??? WOW sier eg, samtidig er eg GLAD for at Motebilde er endret hehe

99% av de som var inni skal nå kastet
eller hives i en Fretex Container :)



Ali derimot er STRÅLENDE fornøyd!
Nå kan NYstrøkne skjorter her lett og luftig uten at han må stryke de èn gang til før han tar de på seg! Dette er i grunnen bare en brøkdel av hva han har, men eg har ingenting eg skal ha sagt....Nei du vet, eg samler på GARN! hehe

Vettu ka?
Det er slettes ikkje håp.....nå begynte han å stryke IGJEN!
Ja det var visst mer plass! hehe Han e jo litt skjønne då :)
Nå har EG også GOD samvittighet!
Ja HALLO, eg har jo "rydda" reint i et skap :)


Anyway, nå skal det strikkes, deretter skal eg ordne til KOSEmaten for kwellen, ta meg en dusj, på med pysj, så skal me innkvatere oss her: Ali på sofa`en og eg i stolen
og SÅÅÅ blir det ROCKY på Tv senere :) Ja, dessverre,
me ER blitt gamle.....Men, me elsker oss 2 sammen og me koser oss og nyter det, DET er tross alt det viktigste :)




KOS deg masse DU også, 
Nyt dagen med din kjære
og NYT hverandre :)






Go`klem fra ei ekstatisk fornøyd Vibbedille :)

1 kommentar:

Bitt@mi sa...

Det er så koselig å lese bloggen din, og jeg er sikker på at dere nyter å bli "gamle" :)
Veldig godt å bare gjøre akkurat det man vil, ei hel helg. Kos dere.
Drops Merino Extra Fine har jeg vært fan av lenge, det er det beste merinogarnet i den tykkelsen, spør du meg.
God helg videre.
Klemmer :)